Jump to content

Kwaliteit van Micro arm


carl
 Share

Recommended Posts

Kans is aanwezig maar ze hebben ook zelf armen gebouwd. De originele arm op de Kenwood 550 is wel een Jelco product. Het is mij nooit duidelijk geworden hoe alle Japanse bedrijven en merken aan elkaar hangen, heel veel technologie wordt gedeeld. Mijn Toshiba heeft b.v. ook zo'n arm die je op heel wat andere modellen tegen komt, maar dan net wat anders en heeft ook een composiet kunststeen-achtig chassis.

Buitenkant van al die arme zegt niet zo veel, andere lagertjes van mindere kwaliteit en ze zijn rijp voor de prullenbak.

Edited by Seed7
Link to comment
Share on other sites

De Oracle heeft vanouds ook zo'n schroefklem. Ik moest er wel even aan wennen want bij de Linn Axis haalde ik platen er draaiend van af en bij de Oracle moet je altijd stilzetten. 

Ik zag dat bij de Technics de plateaus ook erg licht waren. Hoort kennelijk een beetje bij het systeem. 

En bedankt Peter voor de uitleg. Als ik de draaitafel speelklaar heb leen ik wel een keer zo'n Speedbox. Correctie die werken alleen bij AC. Of daar nog extra mogelijkheden voor stabilisatie zijn weet ik (nog) niet.

Morgen een dagje weg met mijn vrouw. Ze zit eigenlijk constant bij haar moeder van 89 waar het slecht mee gaat. Het vele forummen is dit keer een vorm van verveling.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Hij staat nu op mijn Garrard mooi te wezen.

Ik kon de verleiding niet weerstaan,sorry.

Maar hij gaat de meeste van zijn armen verkopen en daar zitten hele mooie bij.

Oa Sme serie Itok Zeta en nog veel meer.

Link to comment
Share on other sites

Als die ads nou zo slim waren om met Russische jongens te komen, dan zou ik die ad blockers ook niet hoeven. :D O wacht, nou ik dit gezegd heb, zullen we het krijgen. Google is your... eh... your... mate.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, KT88 said:

Charles, ben jij dan werkelijk de laatste Nederlander zonder een advertentieblokker?

Ik heb mijn adblocker(s) al weer verwijderd. Kreeg steeds meer last van websites die niet meer (of slechts beperkt) toegangkelijk waren vanwege een adblocker ("U weet wel: onze site draait op inkomsten uit advertenties en door uw adblocker lopen we inkomsten mis, vandaar deze onsympathieke actie" of zoiets).

Link to comment
Share on other sites

Ja, leve de vrije markt. Maar sites die op voorhand aan mij willen verdienen, dan wel op een koopje zaken willen doen: Wegwezen. Die skip ik meteen als ze over advertentie blockers gaan zeuren.

Met die sites toelaten bevorder je niet alleen die recalamezut maar ook de handel in adressen om te spammen.

Edited by Pjotr
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, KT88 said:

Charles, ben jij dan werkelijk de laatste Nederlander zonder een advertentieblokker?

https://www.ublock.org/

Even downloaden en installeren. Ben je van al die Russische vrouwen af, en nog van veel meer andere troep ook.

Ik had er nog nooit van gehoord Sander, echt waar.

PS inmiddels geïnstalleerd.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ove Rickland said:

Ik heb mijn adblocker(s) al weer verwijderd. Kreeg steeds meer last van websites die niet meer (of slechts beperkt) toegangkelijk waren vanwege een adblocker ("U weet wel: onze site draait op inkomsten uit advertenties en door uw adblocker lopen we inkomsten mis, vandaar deze onsympathieke actie" of zoiets).

Je kunt natuurlijk gewoon per URL aangeven of de blokkering wordt opgeheven of niet, of voor bepaalde content.

De enige site waar ik dat moest doen is Bol.com, voor de rest heb ik er geen problemen mee.

Onlangs bezocht ik Audiofreaks bij iemand waar geen adblocker was geïnstalleerd.....schrok me kapot van alle geknipper, popups, langdurige wachttijden voor allerhande reclamerotzooi die geladen moest worden......

Hoe kunnen mensen in godsnaam zo internetten?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...