Jump to content

Weer 'n audiofiele dag... II


Tubejack
 Share

Recommended Posts

Gisteravond tijdens een lange luistersessie nog wat aan fijntuning gedaan. Met Jerry hadden we onlangs de luisterstoel dichter bij de LS gezet en daar heb ik nog iets mee gespeeld. De LS staan nu  2,20 van elkaar (tweeter tot tweeter) en de stoel 2,50 van het midden tussen de LS. Dat klonk prima maar het laag kon volgens mij nog net een fractie strakker. Dat was eenvoudig te realisren door de LS  wat te vullen met zand en klaar was Carl. Het laag is dus net een fractie strakker met druk zonder dat dit gaat overheersen. Alles gedraaid waaronder Burdon, Sunny Ward, Peter, Paul and Marry, Cohen en het Avalanche Trio en dan ben je wel een tijdje zoet.

Link to comment
Share on other sites

Er is altijd wel weer een hifi avontuur Peter. Eigenlijk wil ik die Dual 1019 een keer weg en er iets leuks voor terug. Een 401 zou een optie zijn. Dat wordt dan wel in de herfst.

Link to comment
Share on other sites

Ach, nou ja, zo gaan die dingen. Nu heb je dan weer een opleving van analoog, en verschijnen er nieuwe merken. Ik ben benieuwd hoe de Wheel het hier gaat doen.

Link to comment
Share on other sites

Grappig, vandaag kreeg ik weer een update over het project, maar die kan/mag ik niet publiceren. De AT95E die erin gaat, wordt in een apart jasje gestoken.

Link to comment
Share on other sites

Vandaag een pakketje audio accessoires ter waarde van e50 ontvangen van Allekabels,ik had een prijsvraag gewonnen.
Je hoefde alleen maar te reageren en dat deed ik:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...