Jump to content

Wat ik gelezen heb online of in een blad! II


mumsoft
 Share

Recommended Posts

9 minutes ago, leobus said:

Eigenlijk is het te gek voor woorden dat Guido dat recht moet zetten. Er zal toch geen idioot zijn die denkt dat dit een eindproduct is dat zo in de markt gezet wordt. Maar ja, er zijn altijd figuren die op elke slak zout willen leggen. 

Groet,

Leobus

En figuren die dan weer daarover een pak zout gaan strooien Leo? :lol:

 

Anekdote:

Dochter over haar nieuwe vriendje: "Zijn schoonheid zit aan de binnenkant pappa"

Pappa: "Laat maar, zijn ingewanden hoef ik niet te zien"

Edited by Pjotr
Link to comment
Share on other sites

Ik lees net deze mail die ik van Chattelin Audio heb gekregen. Peter was ook de bassist van Pink Project die inmiddels ook afscheid van hem hebben genomen.

Hier schrik ik van.

[E-mail bericht verwijderd door het beheer. Dit was al eerder gepost Afz: beheerder 1]

Edited by beheerder1
Was al gepost, dacht dat ik de enige was hier en was weer veel te snel.
Link to comment
Share on other sites

Op de Facebookpagina van Pink Project het volgende;

Beste Pink Project fans,

Langs deze weg willen we melden dat Peter Chattelin geen deel meer uitmaakt van Pink Project.
Belangrijkste reden, zijn persoonlijke omstandigheden waar de band zich nadrukkelijk en noodgedwongen van distantieert.
Pink Project continueert haar succesvolle 25th Anniversary tour met 3 theatershows komend weekend en over enkele weken sluiten we het jaar weer af met de Omniversum shows.

Beste Pink Project fans,

Naar aanleiding van de vele reacties, aannames en speculaties op het eerdere bericht, willen we benadrukken dat het gaat om zakelijke delicten. Het is niet aan Pink Project om hier verder inhoudelijk op in te gaan.

Dit hele gebeuren heeft ons ook geraakt. Als Pink Project vinden we het erg jammer dat het zo gelopen is en dat dit noodgedwongen afscheid zich nu opdringt. We dragen Peter een warm hart toe en zullen hem zeker gaan missen!

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Pjotr said:

Anekdote:

Dochter over haar nieuwe vriendje: "Zijn schoonheid zit aan de binnenkant pappa"

Pappa: "Laat maar, zijn ingewanden hoef ik niet te zien"

Dat waren mijn dochters, lang geleden tijdens het eten aan het kibbelen. Nu hebben ze allebei een mooier vriendje en ook allebei de buik er vol van.:biggrin:

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Tubejack said:

Ik had het beter gelijk de kop in kunnen drukken. i.p.v. meegaan met flauwe grappen. Sorry Guido Tent, mannen van Grimm audio vooral doorgaan met jullie werk. 👍 

 

dank jullie wel voor alle reacties 👍 , het is altijd zoeken naar de balans in wat we laten zien, in sommige keukens wil je helemaal niet kijken :-)

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, TL 200 said:

Op de Facebookpagina van Pink Project het volgende;

Beste Pink Project fans,

Langs deze weg willen we melden dat Peter Chattelin geen deel meer uitmaakt van Pink Project.
Belangrijkste reden, zijn persoonlijke omstandigheden waar de band zich nadrukkelijk en noodgedwongen van distantieert.
Pink Project continueert haar succesvolle 25th Anniversary tour met 3 theatershows komend weekend en over enkele weken sluiten we het jaar weer af met de Omniversum shows.

Beste Pink Project fans,

Naar aanleiding van de vele reacties, aannames en speculaties op het eerdere bericht, willen we benadrukken dat het gaat om zakelijke delicten. Het is niet aan Pink Project om hier verder inhoudelijk op in te gaan.

Dit hele gebeuren heeft ons ook geraakt. Als Pink Project vinden we het erg jammer dat het zo gelopen is en dat dit noodgedwongen afscheid zich nu opdringt. We dragen Peter een warm hart toe en zullen hem zeker gaan missen!

Een stuk betere omschrijving. Al vind ik "delicten" al weer beschuldigend.

Link to comment
Share on other sites

We zullen de waarheid misschien nog wel te weten komen Hans. Tot nu snap ik er niks van, het lijkt me toch dat Peter het geld niet nodig had. De mail van ChattelinAudio vind ik in ieder geval niet kunnen en ik denk dat dat meer slecht dan goed doet voor de zaak. Ik hoop dat Pink Project het overleeft zonder Peter.

Link to comment
Share on other sites

On 11/28/2019 at 8:43 PM, Tubejack said:

In Nederland ben je onschuldig, tot het tegendeel bewezen is. 

In theorie Jack, maar niet in de praktijk 😀

 Als ik verder dat mailtje zo lees (gebruik van het woord onomstotelijk bijvoorbeeld), zijn ze behoorlijk zeker van hun zaak. En als het een onzin beschuldiging is dan zit het bestuur behoorlijk in de problemen want dan is het laster. 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Tubejack said:

Vind het als bedrijf, erg onprofessioneel overkomen Carl. Goed dat het beheer het weggehaald heeft. 👍

Het beheer heeft het niet weggehaald, alleen de dubbele melding van TL200.... Dat de brief verstuurd is vind ik heel normaal en ook goed, om duidelijkheid te scheppen zeg maar. Ik vind wel dat de formulering anders had gekund. Gemoeten eigenlijk....

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, René N. said:

Het beheer heeft het niet weggehaald, alleen de dubbele melding van TL200.... Dat de brief verstuurd is vind ik heel normaal en ook goed, om duidelijkheid te scheppen zeg maar. Ik vind wel dat de formulering anders had gekund. Gemoeten eigenlijk....

Ik behoor waarschijnlijk niet tot de clientèle van dat bedrijf,  maar een bedrijf dat zo met mensen omgaat, daar zal ik nimmer wat kopen. ;)

Internet is een zegen, maar als je iemand via sociale media al bij voorbaat aan de " digitale schandpaal" nagelt, speel je m.i. voor eigen rechter.  Klinkt misschien wat zwaar op de hand. Maar Google: "vergeet niets"  Zo' n iemand kan er dus zijn hele leven last van hebben. Zelfs als straks blijkt dat dingen toch anders in elkaar zaten.   Gewoon niet doen dus. ;)

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, Tubejack said:

Vind het als bedrijf, erg onprofessioneel overkomen Carl. Goed dat het beheer het weggehaald heeft. 👍

Ik vind het prima dat de dubbele post van mij verwijderd is, maar alleen omdat het dubbel gepost is, had ik ook zelf kunnen doen.

Elke andere reden om de post te verwijderen zou ik niet zomaar geaccepteerd hebben Jack, we zitten tenslotte niet in China. Rotnieuws, op een rotte manier gebracht, is ook nieuws nietwaar.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Tubejack said:

Ik behoor waarschijnlijk niet tot de clientèle van dat bedrijf,  maar een bedrijf dat zo met mensen omgaat, daar zal ik nimmer wat kopen. ;)

Ik denk wel dat ze harde bewijzen hebben anders hadden ze dat briefje nooit zo opgesteld, maar “Just a guess” Jack. En ik kan me weer wel voorstellen dat je behoorlijk boos wordt als je bedonderd wordt door iemand die je vertrouwt. Toevallig is me dat dit weekend ook gebeurt. 

Link to comment
Share on other sites

Ik zie weinig tot niets op Twitter. De andere sociale media Facebook en dergelijk zie ik alleen de reactie van meneer Chattelin zelf op het Pink Project nieuws. Linkedin ook geen vermelding. Op Instagram ook niets. Het Pink Project verhaal heeft wel het AD gehaald. Op hifi.nl lees ik ook niets er over. Het valt wel mee @Tubejack qua media en sociale media coverage. Alleen misschien de fora en belangrijker fans van de winkel zelf, die erover zullen praten. Verder had men het misschien beter in het minne kunnen schikken buiten deze nieuwsbrief om. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, carl said:

 ik kan me weer wel voorstellen dat je behoorlijk boos wordt als je bedonderd wordt door iemand die je vertrouwt. Toevallig is me dat dit weekend ook gebeurt. 

Ben het met @Ivan10 eens, dat je zoiets beter onderling kunt oplossen. Dit, geeft alleen maar schade aan alle partijen. Vervelend dat je bedonderd bent. Hoop dat de schade meevalt Als je boos bent, doen volgens mij: "je hersenen" het even niet :biggrin: Ik ben zelden boos Carl, onlangs nog op mijn (zeg ik niet) over een reparatie. Dus ik ging naar een ander, die vroeg een fortuin. :o Toch maar even uitgepraat. De reparatie is voor minder dan de helft vakkundig  uitgevoerd en zelfs deels onder garantie.  En de verstandhouding is weer top.  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...