Jump to content

Wat ik gelezen heb online of in een blad! II


mumsoft
 Share

Recommended Posts

Zojuist dit verslag van de TAD speakers gelezen.

https://www.hifi.nl/artikel/26046/Review-TAD-Micro-Evolution-One.html

Wat een ongelooflijke arrogante z.k is die Ruud Jonker zeg. Alsof alle audiofielen uilskuikens zijn en hij alleen (en een paar leveranciers) weten wat goed is. Overigens geloof ik best dat die TAD's goed zijn hoor. Maar als je op deze manier tegen je potentiële klanten blijft schoppen, werkt dat niet koop bevorderend.

Groet,

Leobus

Link to comment
Share on other sites

Vanuit de primitieve hoedanigheid van het deel van de internetforum-audiofielen die niet-onderbouwde meningen ventileren, maak je dan een groei door naar een hoger stadium van universele muziekminnende menselijkheid

JaLeobus, nog even doorgroeien, jongen.:lol:

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, TL 200 said:

Voor iemand die nog geen 20 kilo kan tillen heeft ie wel praatjes, ja.

Qua steil heeft hij  m.i.wel iets van Spido: zoals [...] . Beroepsmusici, van de straat getrokken schoonmoeders, kids en de buurvrouw hebben doorgaans weinig affiniteit met ‘hi-fi’. Maar, als je die confronteert met een luidspreker als de TAD, dan herkennen ze ogenblikkelijk de relatie met natuurlijk geluid. Ze horen meestal ook ogenblikkelijk waarom jouw ‘audiofiele systeem’ voor geen meter deugt.

Je vriendinnetje zegt dat misschien niet, maar laat jou lekker doormodderen in die frustrerende hobby. Waarschijnlijk denkt ze dat zolang je verstrikt zit in kabels, tuning devices, wave-bestanden en lava-lampen, je niet vreemd kunt gaan. :lol: hahahahahaha! :lol: Zij luistert volledig ongeconditioneerd naar muziek en herkent vanuit onze genetische aanleg de natuurlijke kwaliteiten of het gebrek daaraan.

Wie een vriendin meeneemt naar de hifi-retailer, komt met de goede luidsprekers thuis. Ze zijn helaas alleen kleiner.   <==== Rake opmerking 

[.....]

Wat ik mis in deze "review"  zijn b.v. de technische gegevens, wat voor een versterker kun je het beste aansluiten?  Verder, als je samen met deze boksjes (20 kg is voor watjes)  een set van meer dan een halve ton samenstelt, dan mag je inderdaad hopen dat het fatsoenlijk klinkt.   

 

Edited by Tubejack
Link to comment
Share on other sites

Ook zo'n fraaie uitspraak

 Vervolgens zijn er nog een heleboel geheimen met betrekking tot die match en plaatsing. Dat komt de retailer doen waar u deze TAD’s gaat kopen. Er is maar een handjevol personen in ons land die dat optimaal kan. Dus het is niet heel verstandig om zelf te gaan knutselen.

En dat handjevol is tevens interieurontwerper en relatietherapeut/mediator.

Link to comment
Share on other sites

 https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/homohuwelijk-aangenomen-in-australie-gestemd-voor-de-liefde Er moeten nog veel landen volgen.

Naar aanleiding hiervan windt TL 200 zich even op!

Namelijk die hetero's die hier tegen zijn moeten eerst eens naar zichzelf kijken.

Ik bedoel in wat voor gezin eten de kinderen altijd wat de pot schaft??

En qua karaktervorming moeten ze helemaal niet zeuren: wie hebben nou de meeste mietjes voortgebracht??

Nou dan!!

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, vintagemod said:

Wij hebben al een zwarte pieten discussie en een  gay discussie ,laat het cultuur cq eigen oorspronkelijke bewoners van het land   zelf beslissen,daar moeten wij buiten staan.

mvg wol ,

Het vertaald Nederlands woord voor gay wordt hier geblokkeerd,is dat niet discriminerend, leven we 300 jaar achter,gay,s zij toch ingeburgerd ,wat is er mis mee.

Je kunt alleen maar oordelen op de inhoud van de mens,maar niet wat ze zijn.

Dit heb jij vast niet allemaal zelf geschreven.😉

Maar wat bedoel je in het andere commentaar nu met "befjes". Zijn dat open baffle speakers? Daar gaat het hier helemaal niet over. Je staat dus weer te roeptoeteren.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, leobus said:

Bestaan er geen ophokplichten voor schapen? Ik bedoel dus die wollige beesten die zoveel blaten. Ik weet nog steeds niet wat "Befjes" zijn.

Groet,

Leobus

 :D Dat zijn die witte lapjes die advocaten en rechters dragen.  Kan me voorstellen dat je die niet in huis wilt. Betekent in het algemeen niet veel goeds......

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, mumsoft said:

Het arme schaap.

Schaapachtig grinniken

Je schaapjes op het droge hebben.

Schapen tellen.

Daar buiten loopt een schaap.

Allemaal wel eens gelezen, trouwens. 

Nog twee dierenspreekwoorden, verzonnen door TL 200 himself, in het kader van "Lente in Drenthe":

Als er één schaap onder de ram is, volgen er meer.

Als de koe drachtig is graven we een put.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, vintagemod said:

Leobus ,je was het zeuren en zijken over die test van jonker ,dan geef ik nou een goeie tip ruil de kefjes befjes :Din.

Die hoogtoner is iets anders als die reflecter van kef.

 

Mvg wol

Leg eens uit hoe ik iets kan inruilen dat ik niet heb!

Ik heb een Scan Speak revelator voor het hoog, een Audio Technology voor het midden en ook een AT voor het laag.

Dus waar je bovenstaand gezwets nu weer vandaan haalt, is mij wederom een raadsel.

toch maar weer een groet,

Leobus

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...