Jump to content

Inspelen Clearaudio LP


carl
 Share

Recommended Posts

Clearaudio maakt een LP waarmee je een element kan inspelen. Er zit kennelijk geen einde aan. Iemand ervaring?

Ik ga achter de computer wel even een linkje maken.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Die plaat is toch al erg oud hoor ;) Kan je wel vertellen dat wat er op staat niet erg gezellige muziek is (roze ruis). Voor die 50 - 75 euries kun je net zo goed fijnere muziek kopen......... Technisch gezien is muziek voor je installatie namelijk ook niet meer dan ruis.

Edited by Pjotr
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, carl said:

Hoe maak je een linkje met je I phono Ivan?

Check hier: http://ipadhulp.com/handleidingen/tekst-selecteren-kopieren-en-plakken-op-de-ipad/

of hier: Tekst kopieren

of url kopieren

Basaal gezien:

1. Tik op het url veld. De url toont zich.

2. Hou je vinger kort ingedrukt op de url.

3. Er verschijnen opties: selecteer en selecteer alles. Neem die laatste: selecteer alles

4. Dan verschijnen de opties: knip en kopie. Kies voor kopie.

5. Ga naar je High End post druk je vinger weer kort op het scherm. De opties verschijnen: selecteer, selecteer alles, plak. Kies voor plak.

klaar :-)

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Pjotr said:

Die plaat is toch al erg oud hoor ;) Kan je wel vertellen dat wat er op staat niet erg gezellige muziek is (roze ruis). Voor die 50 - 75 euries kun je net zo goed fijnere muziek kopen......... Technisch gezien is muziek voor je installatie namelijk ook niet meer dan ruis.

Je kunt toch ondertussen een cd'tje draaien. Voordeel: raakt de cd-speler ook een beetje meer ingespeeld. Het viel me wel op dat die peperdure plaat ook geen specifieke azimuth-test heeft. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ook weer een goed argument Peter. Ik zag dat hij 48,50 euro kost. Ik kan het element natuurlijk ook gebruiken om nieuwe platen in te spelen :lol:

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Jup, en zeker met die Clearaudio LP :D Het is maar 1 eindeloze groef. Dus na 3 minuten heb je hem 100x afgespeeld. Zal dat vinyl toch wel aardig ingespeeld zijn? Of je element dat dan ook is, betwijfel ik toch sterk.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...