beheerder1

forum update 4.0

72 posts in this topic

21 hours ago, Hans van Liempd said:

Ik.

Omdat m'n uitgebreide lijst favorieten dan blijft werken.

Welke andere browser je gebruikt.......je kan altijd je favorieten volledig overzetten naar de andere browser. Dat kan je in de nieuwe browser doen. Er zijn browsers die bij de eerste opstart je vragen om je favorieten over te zetten. En je kan het ook doen via instellingenmenu in de nieuwe browser op elk tijdstip.

22 hours ago, mumsoft said:

Ik ben nog steeds op zoek, naar hoever je moet gaan. Daar heb ik eens een topic over geopend, en mijn eerste post daarin lees ik zo af en toe nog eens over, for old times sake.

Maar nu... is dat mooie beginnentje afgebroken.

Kijk maar: http://www.high-endforum.nl/topic/12052-hoever-moet-je-gaan-diepte-hoogte-breedte/

Tijd voor een nieuw begin, lijkt het. :angry:

Geen reactie? Maar mij is duidelijk dat de nieuwe software lange posts afkapt, ook die uit het verleden. Denk bv dat recensies en verslagen van Ivan daar wel onder kunnen lijden.

wanneer wordt het omgezet in het nederlands ,ik kom er niet mer wijs uit op dit form.

wol:angry:

Leuk dat dit forum nu ook:  "Mac compatible is"  Op het moment dat mijn browser Safari aanstaat krijg ik vanzelf een push bericht dat iemand reageert op een van mijn berichten :)  verder mag van mij het forum in de  Engelse taal blijven.  Prima 😀 

15 hours ago, vintagemod said:

wanneer wordt het omgezet in het nederlands ,ik kom er niet mer wijs uit op dit form.

Wol:angry:

Dat gaat het forum niet voor je doen, Wol! Je moet echt zelf het Nederlands schrijven doen.

Misschien wat te vroeg, maar ik mis bij "unread content" de al gelezen topics. Dat klinkt onlogisch, maar eerder stonden die er wel, maar dan dun weergegeven. Nu zijn de actuele topics soms lastig terug te vinden, wanneer je deze hebt aangekliktt om te lezen, maar niet gelijk een antwoord schreef.

Via Activity kom je er wel, wellicht met een omweg. En je kunt je eigen Activity aanmaken, misschien valt daar wat mee te doen.

Net geprobeerd. Al het nieuwe van één week, en dan alleen de posts, niet de 'comments' en 'reviews'. Dat levert zo te zien per topic wat er het laatst gepost is. Enfin, het is een beetje stoeien met de nieuwe mogelijkheden.

Het is best bruikbaar geworden, alleen dat afkappen van lange posts... :eek:

Edited by mumsoft

Ik vind het allemaal een behoorlijke vooruitgang - compliment.

Mooie upgrade.

In de mobiele omgeving zijn er een aantal draadjes die niet naar het laatst gelezen bericht gaan maar altijd naar de zelfde pagina die toen na de update als laatste pagina zichtbaar was. 

Kan iemand daar eens naar kijken. 

Dit lijkt niet goed te gaan. 

Ook op de PC maakt het af en toe rare bokkesrongen hoor. Laatst een paar keer, maar niet altijd, random quotes waar je niet om vraagt.

Ik klik gewoon op het klokje links onder waar bv. 17min ago  staat van de laatste reactie 

O laat maar dat gaat ook niet altijd goed...

Edited by Tubejack

Op het computeraudiophile forum (dat zo te zien dezelfde software gebruikt) ben ik die problemen nog niet tegengekomen.

Ik zie nèt dat de oude 'preview' van je post nu verborgen zit onder het meest rechtse icoontje op de menubalk (pagina met vergrootglaasje).

Ik kom ook héél vaak niet op de eerste ongelezen post terecht bij het drukken op de "Ongelezen"-knop. Bij Audiofiele dag bijvoorbeeld, kom ik steeds op 671 in plaats van de eerste ongelezen post op 674 terecht. Ook als ik op de laatste post helemaal rechts druk, kom ik wéér op 673 terecht. Niet fijn, of doe ik iets niet goed?

2 minutes ago, René N. said:

Ik kom ook héél vaak niet op de eerste ongelezen post terecht bij het drukken op de "Ongelezen"-knop. Bij Audiofiele dag bijvoorbeeld, kom ik steeds op 671 in plaats van de eerste ongelezen post op 674 terecht. Ook als ik op de laatste post helemaal rechts druk, kom ik wéér op 673 terecht. Niet fijn, of doe ik iets niet goed?

Dat is precies wat ik bedoel. Ook met de zelfde pagina's. 

Hee, ben jij Audioloog (onder je nickname)? Hoe doe je dat? Ik ben slechts "Senior member". Waar dat Senior dan wel weer klopt :-)

Edit: de Emoticons doen het ook even niet, vandaar mijn "tekst"-emoticon....

Edited by René N.

Ik weet niet of dat nogsteeds kan maar onder de oude software kon je in je profiel zelf je status aanpassen. 

De status Audioloog heb ik zelf verzonnen. :D

Ja, kan nog steeds. :ph34r:

Bij Title in je profiel.

Just now, mumsoft said:

Ja, kan nog steeds. :ph34r:

Bij Title in je profiel.

:D :D :D