beheerder1

forum update 4.0

72 posts in this topic

Er is vandaag een forum software update uitgevoerd. Het was een grote update en hopelijk werkt alles naar behoren. Zo te zien op het eerste gezicht is de layout van het forum meeveranderd. Er zijn dingen veranderd, maar of alle veranderingen die in deze update zitten op dit forum toegepast zijn is even afwachten.

Het kan zijn dat inloggen niet gaat. Om in te loggen moet je je display-naam en NIET je account-naam invoeren. Dat is dus je forumnaam die je gebruikt
Lukt het niet of ben je het vergeten, stuur dan even een maitje naar het beheer: beheerder1@high-endforum.nl 

Mochten jullie iets opvallen of ergens tegenaan lopen tijdens het gebruik van het forum, dan graag ook in dit topic melden

Gefeliciteerd! Met mijn moderator2-account kom ik er wel in, maar als gewone gebruiker (nog?) niet. Melding: "Something went wrong"

Moderator2

O ja, ik kreeg wel jouw pm naar mijn gewone gebruikers-id. Maar de search-index is nog aan het draaien, en wie weet wat nog meer.

Moderator2

Ik zit nu geloof ik niet in mijn standaard account, die kan ik wel zien in mijn postings en daar staat als gebruikersnaam "Ren". Daar zie ik ook mijn gegevens staan, zoals Interesses en mijn avatar, en bij deze waar ik "normaal" mee inlog niet.... Bij de vorige versie van het forum verscheen er altijd al een soort blokje op de plek van de é, na de upgrade wordt de é blijkbaar gewoon weggelaten....

Geef de software even wat tijd. Op de achtergrond draaien Cron-jobs taken om de database te controleren e.d. 

Op dit moment is het forum even tijdelijk niet in het Nederlands te zien. Daar wordt aan gewerkt. 

De upgrade was deze keer een hele grote met vele wijzigingen aan de voor en achterzijde van het forum. Het is even wennen, ook voor het beheer. 

1 hour ago, renen said:

Ik zit nu geloof ik niet in mijn standaard account, die kan ik wel zien in mijn postings en daar staat als gebruikersnaam "Ren". Daar zie ik ook mijn gegevens staan, zoals Interesses en mijn avatar, en bij deze waar ik "normaal" mee inlog niet.... Bij de vorige versie van het forum verscheen er altijd al een soort blokje op de plek van de é, na de upgrade wordt de é blijkbaar gewoon weggelaten....

Uhm, weet niet of dit helpt (gaat niet over U2), maar ik moet nu met mijn forumnaam (mumsoft) inloggen, ipv mijn accountnaam. Die verschillen.

Weet niet hoe dat bij jou zit, maar misschien is het wel Renén? Hoofdletters, kleine letters, geen idee. Zou maar wat proberen.

Ik heb een bericht op mijn profiel met link over Adidas van Curtiswat. Spam denk ik?

4 minutes ago, Ivan10 said:

Ik heb een bericht op mijn profiel met link over Adidas van Curtiswat. Spam denk ik?

Ja die member stond op validating en is een spam adres. Deze is nu geband. Blijf melden als er meer spam komt. Dank alvast.

Eveneen naugty string test

Ṯ̤͍̥͇͈h̲́e͏͓̼̗̙̼̣͔ ͇̜̱̠͓͍ͅN͕͠e̗̱z̘̝̜̺͙p̤̺̹͍̯͚e̠̻̠͜r̨̤͍̺̖͔̖̖d̠̟̭̬̝͟i̦͖̩͓͔̤a̠̗̬͉̙n͚͜ ̻̞̰͚ͅh̵͉i̳̞v̢͇ḙ͎͟-҉̭̩̼͔m̤̭̫i͕͇̝̦n̗͙ḍ̟ ̯̲͕͞ǫ̟̯̰̲͙̻̝f ̪̰̰̗̖̭̘͘c̦͍̲̞͍̩̙ḥ͚a̮͎̟̙͜ơ̩̹͎s̤.̝̝ ҉Z̡̖̜͖̰̣͉̜a͖̰͙̬͡l̲̫̳͍̩g̡̟̼̱͚̞̬ͅo̗͜.̟

ЁЂЃЄЅІЇЈЉЊЋЌЍЎЏАБВГДЕЖЗИЙКЛМНОПРСТУФХЦЧШЩЪЫЬЭЮЯабвгдежзийклмнопрстуфхцчшщъыьэюя

(ノಥ益ಥ)ノ ┻━┻

Top dat de upgrade is gelukt. 

Het ziet er gelijk in de mobiele omgeving al erg netjes uit. 

Nog even zien of alles goed werkt maar een verbetering is het nu al zeker. :)

Zelfs emoticons werken op de mobiel. 

Hoi Marc,

Ik heb van alles geprobeerd, ook alle geschiedenis gewist en "opnieuw begonnen", maar helaas. De beheerder zag ook maar één gebruikersnaam en dat is die van nu. Hoewel ik ooit ook renen als gebruikersnaam heb gehad, denk ik dat tóch die RenéN met dat blokje in gebruik is geweest en die nu gewist is vanwege die é......

Na ja, dan ben ik weer terug in de tijd, met 1 post :D :D :D. Ik zal trouwens eens kijken welke gebruikersnaam er bij oude postings van mij staat.....

Gelukkig kun je inloggen @renen :D maar wel vreemd dat je oude naam weg is. :ph34r: 

Waar is Le Tubejack! ☺️

Die "Create Status | Topic" optie rechts boven, moet die er wel zijn?

Edited by Duck-Twacy

Carl zal daar wel blij mee zijn ;)

1 hour ago, Ivan10 said:

Waar is Le Tubejack! ☺️

Hier, die moet nog wennen aan de nieuwe situatie.  Kan ff niks vinden op dit forum :( Zal de "ouderdom" zijn :lol:

Wennen is het voor iedereen. Ook voor het beheer, webmasters en moderators. Nieuwe layout forum aan voorzijde, maar ook nieuwe layout van het CMS aan de achterzijde.
Dat is dubbel wennen.  
Ons advies: geef het even tijd en meldt als je ergens in vastloopt of iets tegenkomt wat niet goed is. 

1 hour ago, Ivan10 said:

Gelukkig kun je inloggen @renen :D maar wel vreemd dat je oude naam weg is. :ph34r: 

Die is niet weg hoor. Alleen wat gedoe met zijn oude forumnaam. Is nu hopelijk opgelost.

Moderator2

FF kijken of ik dat ook kan 😇 en deze  😱 bij een Wolleriaans antwoord 😜Helemaal goed 💪🏼

Vraagje.  Voorheen kon ik de 1e pagina zo instellen dat je b.v. de berichten ziet van de afgelopen week.  Waar zit dat nu?

Onder Activity - All activity via tablet of pc. Denk ik, het lijkt er op :unsure:

En dan bij "results as" "condensed" aanvinken voor een compacter overzicht.

Edited by Ove Rickland