Jump to content

Harmonizers van Van den Hul?


carl
 Share

Recommended Posts

Op de High End bleek van de Hull ook iets te hebben wat verdacht veel leek op de Harmonizers van Sonore. Ze zouden ook nog eens een keer genezende werking hebben. Roger heet die van Sonore en vond die van de Hul een stuk minder klinken. Ik weet niet wat ik ermee moet.

Link to comment
Share on other sites

Kijk hier eens naar.

Volgens mij toch wel heel iets anders dan de Harmonizers van Cock.

Ik denk eerder in de richting van de lamp. VdH noemt ook nog even "infrarood straling". Ik denk dat hij van de lamp weet. En waarom zouden die tegels niet gewoon de echte zijn?

 

https://youtu.be/Oh4pbK_1NmA

 

Groet,

 

Leobus

Link to comment
Share on other sites

Filmpje bekeken en verbijsterd dat men zulke quatsch durft uit te spreken. Het is nog erger dan Yomanda lulkoek.

van de Hul heeft voor mij 100% afgedaan. Totale afgang!

 

Ik voeg er aan toe: een verachtelijke charlatan! Bah!

 

 

Zullen we even wachten met de grote woorden totdat Cock zijn zegen heeft gegeven, Kraus? :D

Link to comment
Share on other sites

Zullen we even wachten met de grote woorden totdat Cock zijn zegen heeft gegeven, Kraus? :D

Nergens voor nodig. Ik zie niet in hoe iemand dat soort prietpraat (ik zend informatie naar dat gedeelte van het menselijk brein waar de emotie is opgeslagen; "na 6 jaar diepgaande studie"; "een gecompliceerde schakeling" ; "ook geschikt voor medische en militaire doeleinden" ; "kan er daarom niets over zeggen") kan recht praten. Het hele verhaal ademt een gigantische minachting voor de klant en in het ergste geval een goed gevoel voor de onnozelheid van "de audiofiel" met slechte oren en een dikke portemonnee.

Wel grappig dat een goede luidspreker er niks aan heeft maar een middelmatige natuurlijk wel profiteert.

Waarom dan niet gewoon een paar goede (=diapason) luidsprekers kopen?

 

PS Ik heb mij laten vertellen dat van de Hul kabel, waarvan de fabrikant gratis monsters rondstuurt, voor 1000€ de meter denkt te gaan verkopen.

Edited by Kraus vonBentinck
Link to comment
Share on other sites

Ja, zoiets noemde meneer Van den Hul al als onderdeel van zijn versterker, een jaar of wat terug bij A10Audio in Amsterdam. Het is nu blijkbaar een losse unit geworden en doorontwikkeld. Uhm ja ik vond de set in Munchen erg klinken als een echte Van den Hul als je bekend bent met zijn bekabeling. Of ik nu iets gemerkt heb van de 'bestraling' kan ik niet zeggen, daar stond ik te kort voor in de ruimte. De oplossing is dus meer richting de Audiolamp dan richting de Harmonizer. Deze laatste geeft echt geluid af.

Link to comment
Share on other sites

ik kon er ook geen soep van maken. Ik dacht nog "wanneer grijpt de interviewer in". Maar dat gebeurde niet.

Nee Jaap deed het heel goed. De interviewer kan alleen samenvatten en het oordeel aan de kijker overlaten. Ik zie een gevecht tussen de audiolamp en de extender graag tegemoet op een Forumdag. LOL :-)

Link to comment
Share on other sites

wil ik eerst weten van hoe hoog hij komt vallen.

Ja, laten we hopen dat Kraus niet de audiofiele hand aan zich zelf slaat en non-stop op vier of vijf sets tegelijk keihard Andre Rieu draait. Dan durf ik niemand meer naar binnen te sturen. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, laten we hopen dat Kraus niet de audiofiele hand aan zich zelf slaat en non-stop op vier of vijf sets tegelijk keihard Andre Rieu draait. Dan durf ik niemand meer naar binnen te sturen. :)

Van Andre Rieu heb ik wèl een hoge pet op vanwege het kennelijk plezier dat hij zijn fans bezorgt al draai ik zelf zijn muziek nooit.

Andre Rieu niet te gemakkelijk veroordelen; de familie Strauss heeft ook niemand echt kritiek op en die deden eigenlijk niks liever dan met de drumband (en de bijbehorende meiden) de straat op.

Link to comment
Share on other sites

Ook nu weer wordt er over iemand (en zijn spullen) geoordeeld zonder achtergrondinformatie.

Ik ken van de Hul als een aimabel, deskundig en menslievend persoon. Ik ga er dus niet van uit dat hier mensen bedonderd worden.

 

Groet,

 

Leobus

Link to comment
Share on other sites

Van den Hul vwb Van der Heide toepassingen (niet elementen!):

 

Hij mocht altijd, zoals iedereen, de klokken horen luiden en kent ook redelijk veel van de theorie, maar kreeg - zomin als wie ook behalve Bert - nooit de klepel.

 

Van den Hul heeft vooral wel veel commerciële fantasie! :)

Edited by thingman
Link to comment
Share on other sites

Ik ook, Leo.

 

En waarschijnlijk hoor ik het niet.

Behoor ook niet tot de doelgroep.

 

Ik bemerk hier, en ook in het "wonder" topic, veel angst.

Angst waarvoor?  Ik weet het niet.

 

Maar bewaar me dat ik ooit zo verzuurd raak, dan mag men mij per direct afschieten. :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ik bemerk hier, en ook in het "wonder" topic, veel angst.

Angst waarvoor?  Ik weet het niet.

 

Maar bewaar me dat ik ooit zo verzuurd raak, dan mag men mij per direct afschieten. :D

 

Dat bemerken van angst komt voor 100% voor je eigen rekening KT. Ik zie nergens in mijn postings aanleiding voor een dergelijk oordeel.

Idem voor wat betreft het verzuurd zijn.

 

Maar het verschijnsel dat men iemand allerlei zaken in de schoenen schuift en daar vervolgens op voort borduurt, dat verschijnsel is maar al te bekend.

 

Het lijkt mij veel beter om het niet over een persoonlijke boeg te gooien als men het met een ander niet eens is. Het niet met elkaar eens zijn is trouwens ook veel leuker dan een soort verplichte eendracht.

 

Geheel terzijde van het wel/niet effectief zijn van het apparaat dat van de Hul hier presenteert: het verhaal er om heen is in ieder geval lulkoek van het zuiverste water.

Link to comment
Share on other sites

Ja, een term als "verachtelijke charlatan" is dan wèl weer heel netjes en kan zonder problemen geopperd worden.

 

Over persoonlijke boeg gesproken ..... I'm just a mirror.

 

Het zal mij werkelijk worst wezen wat vd Hul, of de Lampenisten aan het doen zijn.

Ik heb een leven.

 

En wat betreft dat angstig en verzuurd zijn ..... ach, we hoeven het ook daarover niet eens te zijn, nietwaar? ;)

De lezer trekke zijn eigen conclusie.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...