Sign in to follow this  
Followers 0
robx

alu behuizing van ca (cm) 15lang-9breed-7,5hoog gezocht

10 posts in this topic

Vraag: ik zoek een alu behuizing van ca (cm) 15lang-9breed-7,5hoog.

Ik zie allerlei dingen die ik net niet leuk vind bij Farnell, RS-Online, Conrad en zo. Iemand suggesties waar te kijken ?

dankdank

Edited by robx

Ik zie allerlei dingen die ik net niet leuk vind bij Farnell, RS-Online, Conrad en zo. Iemand suggesties waar te kijken ?

dankdank

Ebay?

Verschillende Chinese bedrijfjes op Ebay die veel verschillende modellen leveren voor niet al te veel geld.

dankdank

Is dit wat? Ik ga binnenkort wat te koop aanbieden maar die zijn veel breder en langer.... :(

https://www.eltim.eu/

Ebay?

Verschillende Chinese bedrijfjes op Ebay die veel verschillende modellen leveren voor niet al te veel geld.

Yep, kijk eens bij Douk Audio (op Ebay dan). Hebben erg veel moois en leverbaar vanuit voorraad Duitsland en GB. Vanuit Duitsland meestal de volgende dag in huis. Voorbeeldje: http://www.ebay.de/itm/Aluminum-Enclosure-Amplifer-Case-Verstarker-Gehause-Mini-Chassis-W92-H47-D158-mm/261625958838?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D43784%26meid%3Df343cc1a97a64f3091ad1792ddc4100a%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D6%26mehot%3Dag%26sd%3D262645083255

Edited by Pjotr

Ik vind de verzendkosten bij Douk wel behoorlijk. Dezelfde kastjes kun je ook bij www.audiophonics.fr. via Collissimo zij de verzendkosten lager

Andere optie: www.modushop.biz. Like ze op FB en je krijgt ook nog eens 10% korting op de bestelling

Ik vind de verzendkosten bij Douk wel behoorlijk. Dezelfde kastjes kun je ook bij www.audiophonics.fr. via Collissimo zij de verzendkosten lager

Andere optie: www.modushop.biz. Like ze op FB en je krijgt ook nog eens 10% korting op de bestelling

Ten opzichte van wat de kleinere kastjes kosten misschien. Verder valt dat wel mee hoor, zeker voor wat sommigen rekenen direct vanuit China. Audiophonics is zeker ook een aardige maar levert toch ook niet voor niks.

Voorbeeld Modushop. Kastje type Galaxy, 120x170x80mm, 3mm front kost €25 ex verz. Verzending kost voor dit ding €13. Wil je een 10mm front, kan dat oook. Dan kost het kastje €36,25ex. verz. Boven en benedenplaat zijn van plaatstaat. Vol alu kan ook, Dan wordt de prijs €42.10. Wil je meer kastjes, blijven de verzendkosten gelijk tot 20kg.

Bij Audiophonics komt alleen dit ind e buurt: http://www.audiophonics.fr/en/aluminium-boxes-cases/diy-vertical-box-100-aluminium-160x100x70mm-p-9498.html

Kost €19 + €11.80 verzenkosten. Nadeel is dat die knop er al op zit en er gaten in de achterkant zitten

Het DOUK kastje van de Ebay-link is helaas te klein. DOUK heeft geen kastje dat qua maatvoering enigszins bij de vraag in de buurt komt

Het DOUK kastje van de Ebay-link is helaas te klein. DOUK heeft geen kastje dat qua maatvoering enigszins bij de vraag in de buurt komt

Het was ook een voorbeeldje. Links op de pagina staan de rubrieken met o.a. alu behuizingen. Rob kan denk ik zelf wel iets opzoeken wat in de buurt van zijn wensen komt. En indien niet, Douk is niet de enige Ebay aanbieder. Wel eentje waar je niet 8 - 12 weken zit te wachten zoals bij sommige anderen met gratis verzenden.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0