carl

Audio "Wonderen"

661 posts in this topic

Ik was in Munchen, en heb het zeker gemist al die wondermiddelen. Zeg het eens Wol waar had ik opmoeten letten?

Nou je het zegt. Geen Harmonics, klankschaaltjes of andere voodoo gezien. Eerder was er dat wel. Nu alleen Furutech met veel te dure stekkers.

nou doe mij maar voodoo. dikke dure kasten zijn voor mij niet boeiend. krijg onmiddellijk soldeerneigingen als ik steevast die dingen vol te goedkope onderdelen zie (diodes van 2 cent, spanningsregelaars van 10 cent).

Nou je het zegt. Geen Harmonics, klankschaaltjes of andere voodoo gezien. Eerder was er dat wel. Nu alleen Furutech met veel te dure stekkers.

Ik heb er uiteindelijk 1 of 2 in mijn verslag zitten. Maar ze vielen niet op tot je de website checkt. Voor het merendeel anti-electrosmog oplossingen.

Ze hebben toch over de schepper, wat heeft de schepper  met Kooldraadlampen  te maken :D ik vindt het wel ruig.

Ik ben nog wat vergeten,Reiki,mischien krijg je daardoor een schoner hoog :D.

Mvg wol

Edited by vintagemod

Ik begrijp niet zo goed waarom de tegenstanders van die audiolamp maar er tegen blijven ageren.

Als je op mij en het door mij geposte linkje doelt heb je het punt niet begrepen. Het gaat om de vormgeving.

Ze hebben toch over de schepper, wat heeft de schepper  met Kooldraadlampen  te maken :D ik vindt het wel ruig.

Ik ben nog wat vergeten,Reiki,mischien krijg je daardoor een schoner hoog :D.

Mvg wol

Het betreft hier steeds de schepper zonder hoofdletters, beste Wol.

Dat zijn alle creatieve mensen, aangezien die iets uit niets maken.

Ik lees ook niet dat men daar het woord schepper met een hoofdletter gebruikte, maar dat zijn nuances en details die sowieso altijd al volledig langs jou heen gaan, maar niettemin van groot belang zijn voor een juist begrip...

Dan heb je toch een beetje met je neus gekeken.

Ik denk dat niks nieuws  is onder de zon, het systeem  van Bert en van de hul, dat zie je ook in andere apparaten ,dus we hebben tig scheppers.

Het is begonnen met koolstof en is over gegaan naar mechanische en elektronica  en ga geen andere idiote verzinsel vertellen, dat maakt het product minderwaardig..

Dadelijk beginnen ze ook nog met het Kooldraadlamp geloof  gemeenschap.

Whe pray the lord, Halleluja.

Mvg wol

Edited by vintagemod

En zo kan ik blijven door gaan,Thingman.

Mvg wol

Nou, vooral doen dan!