Jump to content

Audio "Wonderen"


carl
 Share

Recommended Posts

Wetenschappelijk waanzin? Ik heb een hernia gehad, en toen zelfs (veel) tramadol niet meer hielp, werkte enkel nog handoplegging door mijn vriendin. Die een cursus reiki deed. Voor mij is het simpel, ze reduceerde de energie naar een niveau dat net dragelijk was. En had dan zelf pijn aan dr handen.

 

Het is zo simpel. Oordeel weg en ervaar.

Link to comment
Share on other sites

Ook heel bijzonder om zelf te doen Rob, aanrader! Zeker de Reiki 1 cursus, die duurt 2 dagen.  :) 

 

Bij mij zaten op een gegeven ogenblik 6 dames aan mijn lijf energie te geven.   :o

Een héél bijzondere ervaring.  :wub:  Maar of het met audio helpt? Hmmmm ja, bij het bouwen of restaureren zeker. ;)  

Link to comment
Share on other sites

Ik begrijp niet zo goed waarom de tegenstanders van die audiolamp maar er tegen blijven ageren. Op een gegeven moment heb je toch je punt gemaakt en laat je verder de ''gelovers'' maar met rust, lijkt mij zo. Je gaat toch ook niet elke zondag buiten een kerk staan en naar de bezoekers roepen dat god dood is?

 

Helemaal met je eens Jepe!. Aan de andere kant gaan de kerkgangers na afloop van de mis toch ook niet iedere zondag buiten op het plein staan verkondigen dat God een kooldraadlamp is?

Link to comment
Share on other sites

Tja, daar zijn niet echt regels voor. Overigens lees ik nergens dat mensen tegen de lamp zouden zijn. Hooguit dat sommigen de toegedichte magische eigenschappen onzin vinden. Enige wat je er op tegen zou kunnen hebben wordt verkondigd door de liefhebbers, n.l. dat het gevaarlijk kan zijn. Ok, dat kan fietsen ook zijn, maar daarvan is wel bekend wat de gevaren dan zijn kunnen.

Edited by Pjotr
Link to comment
Share on other sites

ow ja ... zeker een punt. het ding staat midden op de vloer, je kan er over vallen, en je kan ook glas in je voeten krijgen. of je hersens raken gekookt door vreemde stralingen.

 

dat 'onzin vinden' is een oude en onoplosbare strijd. dat zeggen vooral personen die de lamp niet horen&ervan overtuigd dat het niet te horen is&daarom het ook niet willen proberen. en zo. maar ja ... zo kan je ook best zeggen dat de mensen die er voor open staan ook juist daarom denken wat te horen. en daarmee zijn we terug bij geloven of niet.

 

laat onverlet dat iedereen mag melden wat hij/zij(?) denkt te horen. want de lamp is best geweldig (haha).

 

 

typo verwijderd ..

Edited by robx
Link to comment
Share on other sites

niet de hele tijd zitten meelezen he ! hahaha. het filter-ding is bijna af, ik laat de dingetjes nog wat aan elkaar wennen.

 

kurk is al bewerkt met trollensnot ook.

Edited by robx
Link to comment
Share on other sites

Ik was in Munchen, en heb het zeker gemist al die wondermiddelen. Zeg het eens Wol waar had ik opmoeten letten?

Nou je het zegt. Geen Harmonics, klankschaaltjes of andere voodoo gezien. Eerder was er dat wel. Nu alleen Furutech met veel te dure stekkers.

Link to comment
Share on other sites

nou doe mij maar voodoo. dikke dure kasten zijn voor mij niet boeiend. krijg onmiddellijk soldeerneigingen als ik steevast die dingen vol te goedkope onderdelen zie (diodes van 2 cent, spanningsregelaars van 10 cent).

Link to comment
Share on other sites

Nou je het zegt. Geen Harmonics, klankschaaltjes of andere voodoo gezien. Eerder was er dat wel. Nu alleen Furutech met veel te dure stekkers.

Ik heb er uiteindelijk 1 of 2 in mijn verslag zitten. Maar ze vielen niet op tot je de website checkt. Voor het merendeel anti-electrosmog oplossingen.

Link to comment
Share on other sites

Ze hebben toch over de schepper, wat heeft de schepper  met Kooldraadlampen  te maken :D ik vindt het wel ruig.

Ik ben nog wat vergeten,Reiki,mischien krijg je daardoor een schoner hoog :D.

 

Mvg wol

Het betreft hier steeds de schepper zonder hoofdletters, beste Wol.

Dat zijn alle creatieve mensen, aangezien die iets uit niets maken.

 

Ik lees ook niet dat men daar het woord schepper met een hoofdletter gebruikte, maar dat zijn nuances en details die sowieso altijd al volledig langs jou heen gaan, maar niettemin van groot belang zijn voor een juist begrip...

Link to comment
Share on other sites

Nou je het zegt. Geen Harmonics, klankschaaltjes of andere voodoo gezien. Eerder was er dat wel. Nu alleen Furutech met veel te dure stekkers.

 

Dan heb je toch een beetje met je neus gekeken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...