Ga naar inhoud

Foto

Tijd voor een nieuw element

• Please log in to reply
48 replies to this topic

#41 Tubejack

Tubejack

Senior Member

• Members
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 4664 Posts:

Gepost 22 mei 2017 - 12:17

Ik heb de Z net besteld met de High End in Muenchen nog in mijn oren :biggrin:

Leuk :)  maar de Z??? welk element is het uiteindelijk  geworden Carl? 

I love vintage  :) https://tubejack.nl  Don't let the world change your smile, let your smile change the world :)  

#42 mumsoft

mumsoft

Senior Member

• Members
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 9148 Posts:

Gepost 22 mei 2017 - 12:32

ZYX?

Deze post is bewerkt door mumsoft: 22 mei 2017 - 12:32

M :ph34r: rc

If a man does not keep pace with his companions, perhaps it is because he hears a different drummer.
Let him step to the music he hears, however measured or far away.
- Thoreau

Alles wat voortreffelijk is, is even moeilijk als zeldzaam.
- Spinoza

#43 carl

carl

Member

• Members
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 9127 Posts:

Gepost 22 mei 2017 - 13:26

Oh sorry het is de Benz Ruby Z geworden. Ik denk dat het nog wel een upgrade is ten opzichte van de Ruby 3 die ik nu heb vanwege de Micro Ridge naald die op de Z zit in plaats van de Fritz Geiger op de oude 3.. Het statiegeld op het oude element is natuurlijk wel doorslaggevend geweest. Zoals ik er nu tegenover sta, wil ik een draaitafel hebben van onbesproken klasse en eventueel een beetje experimenteren met de TD 320 en  TD160 of misschien nog iets anders leuks tweede hands. Genoeg ideeën in Munchen gekregen daarover.

Deze post is bewerkt door carl: 22 mei 2017 - 13:29

carl

#44 Groovy

Groovy

Senior Member

• Members
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2259 Posts:

Gepost 22 mei 2017 - 22:09

Geniet ze Carl.

I love vintage.

#45 Tubejack

Tubejack

Senior Member

• Members
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 4664 Posts:

Gepost 22 mei 2017 - 22:30

Gefeliciteerd  :)

I love vintage  :) https://tubejack.nl  Don't let the world change your smile, let your smile change the world :)  

#46 Seed7

Seed7

Member

• Members
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 3132 Posts:

Gepost 23 mei 2017 - 06:49

Carl,

je vroeg ergens naar een phonokabel, maar ik kan het niet terug vinden. Misschien is dit iets voor je met een uitgebreide discussie.

Veel plezier met je nieuwe Benz.

... a simple product of sophisticated thinking.

#47 carl

carl

Member

• Members
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 9127 Posts:

Gepost 23 mei 2017 - 12:06

Zit wel levertijd op hoor.

Ik zoek het op Seed.

carl

#48 Arden

Arden

Senior Member

• Admin
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 3854 Posts:

Gepost 24 mei 2017 - 16:45

Oh sorry het is de Benz Ruby Z geworden. Ik denk dat het nog wel een upgrade is ten opzichte van de Ruby 3 die ik nu heb vanwege de Micro Ridge naald die op de Z zit in plaats van de Fritz Geiger op de oude 3.. Het statiegeld op het oude element is natuurlijk wel doorslaggevend geweest. Zoals ik er nu tegenover sta, wil ik een draaitafel hebben van onbesproken klasse en eventueel een beetje experimenteren met de TD 320 en  TD160 of misschien nog iets anders leuks tweede hands. Genoeg ideeën in Munchen gekregen daarover.

Ik had die oude Ruby eerst maar geretipt. Zou dat niet hebben bevallen levert hij met nieuwe naald altijd nog mee op dan nu als statiegeld! Buiten dat, met de levertijd van Benz op het ogenblik heb je die nieuwe naald dan al voor 50% weggespeeld...
Forum Sponsor: Music2 audio import:www.music2.nl en Old School Hifi www.music2.nl/oldschoolhifi

--------------------

Nec scire fas est omnia.

#49 carl

carl

Member

• Members
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 9127 Posts:

Gepost 25 mei 2017 - 12:31

Met bijbetalen vind ik het eerlijk gezegd de prijs voor de Benz niet onredelijk Marco. Daarbij wil eerlijk gezegd de komende jaren weer helemaal van het gedoe af zijn en eigenlijk bevalt de Benz goed.  Als ik nog eens een losse armbuis bij de Graham kan krijgen ga ik nog wel eens goed vreemd :)

carl