Jump to content

High-End München 2017


Recommended Posts

Dat is goed dan zie ik jullie daar,

Ik vertrek morgen naar Amsterdam voor een concert van John moreland in paradiso

Pak dan woensdag ochtend de trein 1e klas naar Munchen.

Donderdag ga ik naar het BMW museum en naar Hifideluxe in het marriott hotel.

Vrijdag, zaterdag en zondag de audiobeurs en maandag met de trein naar Berlijn.

Waar ik dan nog 3 dagen ben voor ik weer terug ga naar nederland.

Link to comment
Share on other sites

Zal ik op tijd zijn op het station? Zal de reis voorspoedig verlopen? Hoe lang houden we het vol op de beursvloer? Eten we wel op tijd? Kennen ze er een beetje Engels, mijn Duits is roestig tot niet bestaand? Staan er nog grote foute hifisystemen op de show? Heb ik alles bij me? Hoe lang houden de accu's het vol? Heb ik genoeg tijd om ze 's avonds op te laden? Dus ja ik ken het gevoel Marc lol :D:)

Link to comment
Share on other sites

Zal ik op tijd zijn op het station? Zal de reis voorspoedig verlopen? Hoe lang houden we het vol op de beursvloer? Eten we wel op tijd? Kennen ze er een beetje Engels, mijn Duits is roestig tot niet bestaand? Staan er nog grote foute hifisystemen op de show? Heb ik alles bij me? Hoe lang houden de accu's het vol? Heb ik genoeg tijd om ze 's avonds op te laden? Dus ja ik ken het gevoel Marc lol :D:)

 

Op tijd op het station bepaal je zelf, verder hebben we mobieltje en kunnen elkaar op de hoogte brengen van treinvertragingen. Voor de reis naar München hebben we een hele dag, al komen we om 23:00 uur aan, dan kunnen we nog steeds binnen. 

Op zondag hoeven we het niet zo lang vol te houden, dan wordt de show kennelijk al om 16:00 uur gesloten. Jammer voor de bezoekers die voor één dag komen.

Of je op tijd eet, maak je zelf uit. Je bent in Duitsland, dus eten en drinken op elke hoek.

Het is een internationale show, de meeste mensen spreken er wel Engels.

Waarschijnlijk is die Koreaan er weer met z'n oude theaterluidsprekers. Een beleving om dat mee te maken. Maar de meest exotische luidsprekersystemen zal je er ook horen. Neem van mij aan, dat je je ogen uitkijkt en je zal verwonderen over de geluidskwaliteit, zowel in positieve als negatieve zin.

Er is altijd wel ergen een stopcontact waar je de accu's op kunt laden. Er staan nogal wat Nederlanders die we goed kennen. Tussentijds opladen kan daar waarschijnlijk wel. Denk er aan dat de grootte van de show ongeveer twee tot drie keer de laatste X-Fi is.

 

En verder gewoon een gezond schoolreisjesgevoel.

Link to comment
Share on other sites

Waarschijnlijk is die Koreaan er weer met z'n oude theaterluidsprekers.

De wortels van kwaliteitsaudio.

 

Kosten noch moeite worden gespaard om dat hele spul weer naar Muenchen te krijgen. Bijzonder.

 

 

De plaat die ze draaien is ook magisch. Zo mooi.

Edited by Seed7
Link to comment
Share on other sites

Nu al vertraging. Iets met wissels. Onderweg naar Arnhem, dus nog geen invloed op de afspraak vrijdagochtend. Maar ja... Ergens op de wijde oceaan laat een Albatros een veertje vallen, en even later...

Link to comment
Share on other sites

Naar afscheidsconcert van Hans Woudenberg in Musis geweest, prachtig.

Op terrasje wat gedronken, praatje met een andere zonderling.

 

Wat een fijn weer ook, in hemdsmouwen tot 's avonds laat.

 

Und jetzt: nat, vochtig, koel.

Wandeling bij Geldrop? Hm...

Woonde Carl hier niet in de buurt?

Link to comment
Share on other sites

Naar afscheidsconcert van Hans Woudenberg in Musis geweest, prachtig.

Op terrasje wat gedronken, praatje met een andere zonderling.

 

Wat een fijn weer ook, in hemdsmouwen tot 's avonds laat.

 

Und jetzt: nat, vochtig, koel.

Wandeling bij Geldrop? Hm...

Woonde Carl hier niet in de buurt?

 

Nu is het droog, dus nog tijd genoeg voor een wandeling.

 

Carl woont in de buurt van Nijmegen.

Link to comment
Share on other sites

Ben net terug van de grote stille heide. Idd prima weer, wel bewolkt.

 

Ben met de trein langs Arnhem, Nijmegen en Eindhoven gekomen en haal die altijd door elkaar.

Link to comment
Share on other sites

Vandaag wel ja. Heerlijk zonnig! Een dikke 250 foto's gemaakt. En nog maar een fractie gezien. Een bijzondere ervaring om mee te mogen maken. Het mooiste tot nu toe een heel groot gifgroen hoornsysteem. Zeer te genieten. Morgen verder, de show duurt tot maar 16:00. Dus het is zo voorbij.

Edited by Ivan10
Link to comment
Share on other sites

Ik heb alleen iets fessoendeluks gehoord als de bron analoog was. Zo gek! ;) Wel knotsen van speakers, versterkers, kabels ook, maar altijd dat irritante randje, soms een dikke rand, aan het hoog.

Maar dat heb je met mijn afwijking.

 

Wel lekker gebabbeld met de lui van Phonar (mijn speakers) en geneusd bij Mytek, én een voordracht over MQA door MQA bijgewoond.

En, o ja, naar de nieuwe Dual platenspelers gaan kijken.

 

Als er iets goed klonk, dan was het òf heel duur (een ton of daaromtrend), of juist goedkoop. Zo heb ik nog even naar de portable smartdingen van Pioneer en Onkyo geluisterd, met MQA en Sabre dacs erin. Daar was ik wel van gecharmeerd.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...