Jump to content

High-End München 2017


Recommended Posts

We zaten een half uur van de Show, weet je nog? In een klein dorp met twee cafés. Gelukkig hoort het beste van de twee bij t hotel.

 

Ja, dat bedacht ik me vandaag ook. Toen ik met mijn ouders op vakantie naar Oostenrijk ging, logeerden we ook in zo'n dorp voor München. Wie weet is het wel hettzelfde. München heb ik niet vaak bezocht daardoor.

 

Mijn ervaringen met vegetarisch eten in Duitsland zijn niet best, overigens. Bratwurst en Schweinsbraten mit Sauerkraut, dát kun je krijgen.

Maar wie weet is het nu beter.

Link to comment
Share on other sites

 

Mijn ervaringen met vegetarisch eten in Duitsland zijn niet best, overigens. Bratwurst en Schweinsbraten mit Sauerkraut, dát kun je krijgen.

Maar wie weet is het nu beter.

 

Ze hebben in ieder geval wel iets voor je.:

 

Vegetarisch

dem Pflanzerlköstler seine Passion... beachten Sie auch immer unsere Tageskarte

Frische & hausgemachte Käsespätzle mit Röstzwiebel,

bisserl Bratensoße und frischem Salatteller

Feine Pestobandnudeln mit gebratenem Gemüse mit frischem Parmesan

Rahmschwammerlschupfnudeln mit frischem  Salatteller

Hausgemachte Gemüselasagne mit frischem Salatteller

 

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Wil ik voor de heren nog een special sessie inplannen zo net voor of na sluit op 1 van de dagen? De introductie van de nieuwe Blumenhofer Gran Gioia mkII is wel een leuk momentje denk ik zo?

Zowel Blumenhofer als Octave zullen allebei met dit model demonstreren, op de Blumenhofer stand doe ik wat demo's met mijn ''oude meuk'' bronnen.

 

image1.jpg

 

Blumenhofer Gran Gioia mkII in Pallisander/Black

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Hou het in theorie maar op die zaterdag! Moet ik eerst al die Italianen er ff uit zien te werken (stuk of 6-7), leren jullie daarna gelijk een keer de echte eigenaar van Old School Hifi kennen (een roodharige, Zweedse schone)...

Link to comment
Share on other sites

  • Members

news_Legacy_2017.jpg

Die middelste gaat Arden vast wel even bekijken :)

Op zeker! Met gelijk de vraag waar de pepperpot is gebleven. Een Arden met Tulip waveguide? Dat kan niet!

Link to comment
Share on other sites

MKII is noooit hetzelfde, maar het is wel mooi dat er langzaam weer echte luidsprekers op de markt gezet worden. Die Blumenhofer Gran Gioia heeft toch ook wel heel veel Altec VOTT (A7). Reken maar, als ze hun naam waar maken, dat er de nodige van deze Tannoys in de high-end home theaters geschoven gaan worden.

Link to comment
Share on other sites

Leuk een uitje naar Highend Munchen. Ik ga het helaas missen, een verhuizing naar Makassar, Sulawesi, Indonesia. Het is even te ver om naar Munchen te komen. Ik ga het missen want de afgelopen jaren was ik altijd wel van de partij.

Voor de heren die gaan: het zal wel weer erg druk zijn, dat is meestal zo. Start daarom helemaal bovenin. Daar zijn de luisterkamers en 's morgens om 10.00 uur is het er nog redelijk rustig. Ga daarna een verdieping naar beneden en bezoek de grote hallen pas later op de dag!

Er zijn veel Nederlanders (werkend of bezoekers), leuk om ze te ontmoeten. Ze hebben vaak ook wel tips waar je echt heen moet. Want zelfs in twee volledige dagen gaan jullie veel missen. Er is gewoon teveel en te weinig tijd! Geniet ervan en veel plezier vanuit een heerlijk warm Indonesia. (Met hier wel erg weinig hifi, gelukkig heb ik een setje meegenomen!)

Link to comment
Share on other sites

Ik kreeg vandaag een mailtje van Hans Woudenberg (die ik weer ken van het Doelenkwartet, waarbij ik afgelopen seizoen een cursus moderne-muziek-luisteren heb gevolgd), om naar zijn afscheidsconcert met het Asko-Schönberg ensemble te komen.

17 mei in Arnhem, of 18 mei in Amsterdam.

 

Maar 18 mei ga ik naar Geldrop voor de aftrap van de High-End in München. En Arnhem is bepaald niet naast de deur van Geldrop.

 

Dus nu maar besloten er een nachtje Arnhem aan vast te knopen.

Link to comment
Share on other sites

Toch een soort vakantietje. En daar moet en zal ik het van hebben.

Kom net terug van een boottocht over de Linge, heel prettig, en mooi weer ook.

Dat zal Peter vermoedelijk ook een beetje missen.

Link to comment
Share on other sites

Ja, en dan ga je lekker op vakantie, naar een ver en koud, regenachtig landje aan de Noordzee.

 

Toen mijn schoonzus in Jemen werkte, ging de vakantie naar IJsland :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...