Jump to content

High-End München 2017


Recommended Posts

We gaan vanuit de audioclub elk jaar met een kleine groep naar de High-End. Omdat die dit jaar niet op Hemelvaart valt, kan ik ook mee. Met Hemelvaart heb ik n.l. andere verplichtingen die ik nimmer af zal zeggen.

 

Nou waren er behalve mij nog 3 mensen die mee wilden gaan. Er zijn hiervoor 4 hotelkamers gereserveerd. Nu kunnen er twee van de vier leden door omstandigheden niet mee. Dat betekent dat er nu 2 plaatsen over zijn, zowel in de auto als in het hotel. 

 

De vraag is dus of er hier mensen zijn zin hebben om mee te gaan? Met drie of vier is tenslotte gezelliger dan met z'n tweeën.

 

We logeren altijd in een hotel ca. 30 minuten vóór München. Dit is handig met aankomen en vertrekken. We vertrekken op vrijdag en komen maandag weer terug. We gaan dus twee dagen naar de show. Alles op z'n gemak dus. Het prima hotel kost een kleine € 60,- per nacht incl. ontbijt. Bij het hotel is ook een betaalbaar en even prima en gezellig restaurant. Voor de heen- en terugreis vragen we alleen een vergoeding voor de brandstof (Diesel 1:20) en een deel in de parkeerkosten.

 

Programma (ongeveer)

vrijdag 19 mei vertrek om ongeveer 10:00 uur bij mij. Eventueel iemand op een station ophalen kan. Daarna rijden we naar Heeze om daar iemand op te halen. We komen dan in het begin van de avond in het hotel aan.

zaterdag en zondag zorgen we dat we om 10:00 uur op de beurs zijn en blijven daar tot 18:00 uur rijden naar het hotel en eten daar.

Maandag rijden we na het ontbijt naar huis en zijn om ongeveer 16:00 uur weer in Heeze.

 

Je moet natuurlijk ook rekening houden met intree en eten en drinken op de show en in de avond.

 

Wie?

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb eigenlijk ook best zin. Kom gewoonlijk nooit bij dat soort enorme events, maar het lijkt me een mooie ervaring.

Als ik maar niet op de fiets naar jou toe hoef ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb eigenlijk ook best zin. Kom gewoonlijk nooit bij dat soort enorme events, maar het lijkt me een mooie ervaring.

Als ik maar niet op de fiets naar jou toe hoef ;)

 

Ivan komt waarschijnlijk naar station Geldrop, daar zou ik jullie beiden kunnen ophalen.

Link to comment
Share on other sites

Geldrop? 2u15 vanaf hier. Den Bosch anderhalf uur. Ik opteer voor Den Bosch.

 

Vanaf den Bosch is het ongeveer een uur reizen naar Heeze. Bovendien moet ik dan weer heen en weer naar Den Bosch in de ochtendspits.

In Geldrop is bovendien veel makkelijker om te parkeren omdat het station veel kleiner is. Ivan komt ook naar Geldrop en is om 9:45 uur daar. We willen om ca. 10:00 uur in Heeze vertrekken.

Link to comment
Share on other sites

Vanaf den Bosch is het ongeveer een uur reizen naar Heeze. Bovendien moet ik dan weer heen en weer naar Den Bosch in de ochtendspits.

In Geldrop is bovendien veel makkelijker om te parkeren omdat het station veel kleiner is. Ivan komt ook naar Geldrop en is om 9:45 uur daar. We willen om ca. 10:00 uur in Heeze vertrekken.

 

Ok, ik pas me aan. Leiden - Schiphol, Schiphol - Utrecht, Utrecht - Eindhoven, Eindhoven - Geldrop. Drie keer overstappen.

Link to comment
Share on other sites

Kan me zo voorstellen dat er die ochtend een kink in mijn kabel komt, bovendien moet ik dan allejezus vroeg opstaan. En dat in mijn vakantie!

Daarom heb ik alvast een kamer geboekt in een hotelletje in Geldrop. Lekker ontspannen daarheen, de dag ervoor. Het is natuurlijk een tweepersoonskamer, dus als Ivan wil aanschuiven is dat geen probleem.

Link to comment
Share on other sites

Ok, ik pas me aan. Leiden - Schiphol, Schiphol - Utrecht, Utrecht - Eindhoven, Eindhoven - Geldrop. Drie keer overstappen.

Leve het OV   :(

 

 

 

Misschien toch maar eens over een auto gaan na denken.

Maakt het leven zo veel makkelijker :D .

Link to comment
Share on other sites

Ik vrees dat het juist snel een eind aan mijn leven zou maken.

En nu ik de tijd aan mezelf heb, vind ik het een heerlijk ontspannende gedachte om op mijn gemak de dag ervoor naar Geldrop te gaan, daar wat te wandelen en om me heen te kijken.

Met een auwto wordt het haasje-repje.

 

Dus nee, dank je. Het OV is ook niet alles, maar goed genoeg voor mij.

Link to comment
Share on other sites

Een optie is om op zaterdag af te spreken en gezamelijk naar de Hifi Deluxe te gaan in het Mariot hotel (ca 10 minuten rijden vanaf het MOC). Die show is gelijktijdig met de High End, maar op een andere locatie dus en die duurt tot 20u. Entree is gratis. Daarna gezamelijk daar eten in de sportsbar of in het restaurant.

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet of dat een goed idee is. De laatste keer dat wij er waren, was dat n.l. ook op zaterdagavond. Dat is de laatste mogelijkheid. HIFI deluxe is n.l. maar t/m zaterdag. Zaterdagavond was toen de helft van de kamers al leeg of druk bezig met opruimen. Ook om 18:00 uur al.

Link to comment
Share on other sites

Andere optie is datzelfde, maar dan op vrijdagavond als jullie gearriveerd zijn. Dan beginnen jullie gelijk op een show nog op dezelfde dag.

 

Zou kunnen. Gelijk doorrijden of eerst de spullen naar het hotel brengen.

 

Of op zaterdagavond alleen een gezellig restaurantje zoeken. Na een dag High-end lijkt mij dat ook wel wat.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...