Sign in to follow this  
Followers 0
hansko

foto's op forum plaatsen

56 posts in this topic

Ja, dat kan ik mij voorstellen René. Dan maar parkeren bij je provider zoals nu. Zelf zit ik bij xs4all en de plaatjes van12 jaar geleden zijn nog steeds onder hetzelfde oude linkje bereikbaar. Ondanks dat later die paden veranderd zijn bij de provider, blijven de oude ook werken. Kijk dat is wel netjes van ze.

Dat is ook een van de luxere profiders die het wel netjes doet. 

Tele 2 heeft vorigjaar de web space van alle klanten verwijderd en aangegeven dat je maar naar een van hun partners moet gaan om weer een plekje te huren. 

XS4all is ook wel de duurste en voor zolang het nog duurt. KPN hijgt zwaar in hun nek als eigenaar. Tele2 is ook wel een prijsvechter zeg. Al moet ik zeggen dat ze telefonie wel goed doen. Ik had daar nog dingen staan uit de tijd van Zonnet en dat bleef gewoon bereikbaar met zonnet als url, tot i.d.d. vorig jaar. Op zich is het nog niet zo gek: Een internetprovider apart van je webhosting en e-mail. Zat even te rekenen, met alleen internet via Tele2 of T-mobile (40mb/s) en email + webspace bij TransIP of  Antagonist is goedkoper en ben ik ruimer af dan dan bij XS4all.

Edited by Pjotr

Email gaat via Google en mijn website is met het verdwijnen van de web space bij Tele 2 verdwenen. 

Dan maar niet. 

Voor de rest alleen een allin abo bij Tmobile thuis via glas en dat is eigenlijk de goedkoopste glas oplossing die ik gevonden heb. 

Edited by kappa7

Heeft iemand een handige truc om je eigen posts te zien waarin een plaatje uit dat @#$&@ photobucket is gebruikt?

Het is natuurlijk niet te doen om al mijn oude posts met zo'n plaatje te editten en van een nieuw plaatje te voorzien, maar laten we eens beginnen met die van dit jaar. Maar natuurlijk, als beheer mijn account bij photobucket wil sponseren, dan kan ik afzien van die inspanning. :D

Even testen...

Nee. Werkt niet. :angry:

Edited by mumsoft