Jump to content
High-End Forums
AudioEnzo

AudioEnzo

Recommended Posts

Hoi forumgenoten, ik ben vooral een forum "lezer", maar het is wel zo netjes even voor te stellen.

Sinds jaar en dag ben ik een muziek en hifi liefhebber. Al heel veel audiospul "versleten", niet altijd uit onvrede over het geluid, maar gewoon leuk om weer eens nieuwe spullen te horen. Uiteindelijk gaat het natuurlijk om de muziek.

Mijn huidige audio keten:

Supra en Lapp netsnoeren > Synology NAS > Tasker C726 ethernet digital audio> Asus RT-AC88U > Audioquest Pearl ethernetkabel > SOtM sMS-200Ultra + sPS-500 streamer set > Tubulus USB V2 kabel > Audio GD R2R 7HE DAC > Tubulus Argentus XLR interlink > Audio GD Master 10 > Tubulus Argentus V2 luidsprekerkabel > Xanadu HRS80 NEO

audioenzo_overzicht.jpg

Edited by AudioEnzo

Welkom en je hebt zeker een mooie set staan.

Ik hoop waneer je de nieuwe speakers hebt daar een verslag van wil geven.

Het lijken mij mooie speakers.

Wat ik tot nu toe van Age heb kunnen beluisteren beviel mij prima.

Mooie spullen. Ik hoor goede verhalen van de Audio GD apparatuur.

Een vriend heeft de Magna versie van de Sonos. Klinkt daar goed.

Welkom hier.

Groet,

Leobus

Dank voor het hartelijke welkom :)

Age maakt zeker erg fraaie luidsprekers. Ik ken hem al heel lang en is een goede vriend geworden in de loop van de tijd.

Audio GD apparatuur is dan wel van Chinese makelij, maar voor het geld ergggggg goed, je snapt niet hoe ze het kunnen voor die centen. Het geeft een erg "soepele" sound aan de set en matched uitstekend met Xanadu.

Mijn HRS80'ers zijn reeds gespoten en als ze hier zijn geland zal ik daar zeker over berichten. Uiteraard heb ik ze al een paar keer uitgebreid mogen beoordelen. Een voorproefje van mijn exemplaren in zwart:

Bij de spuiter, voorzijde:

xanadu_hrs80_zwart_001.jpg

Achterzijde:

xanadu_hrs80_zwart_002.jpg

Terug bij Xanadu, met de onderdelen die er nog in moeten:

xanadu_hrs80_zwart_004.jpg

AudioGD is (was) een geheim tip, zeker op digitaal

De versterkers zijn wellicht wat minder extreem (maar denk best goed)

Ook op versterker gebied staan ze tegenwoordig hun mannetje. Als je ziet hoe bijvoorbeeld zo'n Master 10 is opgebouwd, zeer goede onderdelen, enorme voedingen (40 kg spierballen ;) ), volumeregeling geheel relais gestuurd, ga zo maar door:

M1020156.JPG

Ook op versterker gebied staan ze tegenwoordig hun mannetje. Als je ziet hoe bijvoorbeeld zo'n Master 10 is opgebouwd, zeer goede onderdelen, enorme voedingen (40 kg spierballen ;) ), volumeregeling geheel relais gestuurd, ga zo maar door:

M1020156.JPG

Ik zie geen condensatoren in de voeding? Zitten die aan de onderkant?

Er zit 140,000 uF aan capaciteit in, dus ik vermoed van wel, het is best hoge kast (18cm). Dit plaatje is van de site en ik heb 'm nog niet zelf open geschroefd.

Zeer fraaie set AudioEnzo en ook een leuke website :)

Ben best wel nieuwsgierig naar de "klank" van je set met de nieuwe Xanadu's  ;) 

Dank jullie en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

De HRS80 zal ergens in de komende twee weken hierheen komen. Spannend hoor, heb er zin in!

Gr. René

Zo da's weer een tijd geleden, excuus daarvoor, maar die tijd gaat snel als je lol hebt :) De OP heb ik geupdate naar de huidige set. De Xanadu HRS80 staat intussen naar volle tevredenheid te spelen. Daarna zijn er nog wat wisselingen geweest qua DAC, streamer en kabeltjes. Ik denk voorlopig even klaar te zijn maar dat heb ik wel vaker geroepen.

Mooie zorgvuldig opgebouwde set, genieten lijkt me.

Gisteren heb ik de laatste smooth firmware op de R2R7 Dac gezet, klinkt net weer beter. Verder wordt ik ook een soort testpersoon voor een nieuwe lineaire voeding in mijn Mano.

Gisteren al een prototype gehoord, alles beter behalve de dynamiek, waarschijnlijk door de korte inspeel tijd (enkele uren) als de dynamiek bijdraait wordt de Mano nog beter.

(hier Buell daar PrimaLuna :D )

Edited by Buell

Dank :)

Ik had al vernomen van Jos dat ze  met een verbetering van de voeding bezig zijn, mooi dat de eerste verbeteringen al hoorbaar zijn!

Hoi, in 1 woord: WOW!

Superset heb je daar en de luidsprekers zijn enorm strak weergegeven. Ben nog meer benieuwd naar de geluidsprestaties maar die zullen ongetwijfeld goed wezen.

gr.

Dank je Zeeuw! Klinkt ook als een malle, zit de hele avond weer met open  mond te luisteren. Zo soepel en gemakkelijk zoals alles weergegeven wordt, heerlijk :D