Jump to content

Nieuwjaarsbijeenkomst bij Music 2


carl
 Share

Recommended Posts

We hebben hier Limburg, Brabant en Utrecht vertegenwoordigers. Dus voor hun een schone taak.

 

Probeert de ceremoniemeester het nu af te schuiven? :lol:

 

Maar zonder gekheid, een officiële uitnodiging van Music2 direct aan de clubs is niet slecht voor Music2. Al wordt het dan misschien meer een open dag dan een nieuwjaarsborrel.

Link to comment
Share on other sites

borrel??

 

Volgens mij wordt het een nieuwjaarsbijeenkomst, met als thema tussenwieldraaitafels.

 

Met of zonder audioclubleden zal daar weinig aan veranderen.

 

Marco heeft zich nog niet over de mogelijke aanwezigheid van audioclubleden uitgesproken. Misschien wordt het dan wel te druk. We hebben als hig-endforum nu een bijeenkomst met Audioclub Limburg en Oost Brabant gehad. Misschien nu alleen de leden van audioclub Midden Nederland?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hansko staat er nu ook bij.

 

Langzamerhand is het ook goed te denken over de inwendige mens. Als we bij Marco om een uur of 11 beginnen dan zullen we om een uur of een wel iets willen eten. Ik meen dat Roger aanbood voor verse broodjes te zorgen en ik zorg voor kaas en vleeswaren. Marco zal ongetwijfeld een koffieapparaat hebben. Het is daarom wel van belang dat we ongeveer weten hoeveel mensen er komen. Nieuwe mensen zijn welkom maar graag wel melden,

 

Marco doet dit verder ook allemaal voor niets. Misschien wel een leuk idee als hij het gironummer geeft van dat kinderkankerfonds van het van de Hull element op de X -Fi. Dan kan iedereen als dankbaarheid naar Marco een kleine bijdrage doen. 

Link to comment
Share on other sites

Je hebt slecht opgelet Charles. Marco regelt broodjes en beleg, ik de vlaai.

We kunnen net als vorige keer een pot neerzetten waar iedereen een bijdrage in kan storten (of Marco moet een ander plan hebben)

 

Aangezien de mesten toch een aardig stuk uit de buurt wonen en liever niet met lege maag huiswaarts willen gaan, kunnen we 's avonds ook nog wel ergens gaan eten. Zij die het willen kunnen dan gewoon mee. Ik had al als idee het Italiaans restaurantje in de buurt, maar ik ben bang dat we daar niet met 30 personen terecht kunnen.

Edited by Sodejuu
Link to comment
Share on other sites

Er zijn er nog geen 30 Roger. Ik moet even kijken of ik met mijn dochter eet of met jullie.

 

Dan doen we wat ruim in de pot en dan kan Marco de rest aan het goede doel geven.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ik kon eindelijk weer inloggen op dat ellendige Feestboekgebeuren van het forum, daar heb ik de link naar dit draadje ook even geplaatst. Je weet maar nooit of het helpt. In principe komt mijn collega/zeer goede vriend Jan Ostrom van Old School Hifi Zweden deze dag ook, dat is een autoriteit als het op echte vintage aankomt. Altijd leuk om er nog zo iemand bij te hebben!

 

Aangaande de Pizzeria, oftewel de aansluitende catering: ik geloof nooit dat we met meer dan 20 personen gaan eten, dat is nog nooit gebeurd, als we dat van te voren even goed kortsluiten kan ik dat gewoon reserveren. Dit is zo'n Pizzeria (eigenlijk Italiaans restaurant, Pizzeria doet ze geen eer aan) die je minimaal een keer bezocht moet hebben. Een andere optie is Fort 1881, de uitbater hiervan is een vriend van mij, alleen zal ik dat dan ook moeten reserveren (als dat nog niet bezet is die avond). Daar moeten we dan alleen nog even een poll op loslaten: Indisch/Hollands/BBQ (ja, zelfs in de winter)/Frans, ga zo maar door. Dat doe je alleen niet voor 2 uurtjes lijkt me zo...

 

De lunch is niet z'n probleem, zo als al eerder gemeld, ik woon tegenover de bakker en de slager (alsof ik het zo heb uitgemeten), naar gelang het aantal personen neem ik gewoon voldoende broodjes, grillworsten, hammen en spekken mee, dan moet ik alleen wel van te voren weten of er nog vegetariers tussen zitten (Mumsoft dacht ik)?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...