Jump to content

Nieuwjaarsbijeenkomst bij Music 2


carl
 Share

Recommended Posts

Weer lekker bezig wol.

Graag zou ik verder bewijzen willen zien voor wat betreft je aantijgingen jegens vd hul elementen.

Het is natuurlijk erg makkelijk om wat te roepen hier maar dan wel graag gefundeerd. Kan je dat niet dan graag een rectificatie van je uitlatingen.

Link to comment
Share on other sites

Dat mensen besodemietert willen worden daar heeft hij natuurlijk wel een punt gezien de koopsompolissen e.d. Ik denk verder wel dat veel audio erg duur is geworden. Stel dat je 500 euro per maand opzij zet dan koop je aan het eind van het jaar nog maar een modale high end versterker. Ik zal er eens een topic over openen.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Kappa, ga volgende week naar Krefeld en overtuig je zelf en als ze die de foto vd hull laat zien geef je meteen commentaar ..

In 1986 hadden ze in stereoplay of audio ook er over ,is nooit een ratificatie geweest.

 

Mvg wol

Ik zie hier geen sluitend bewijs geleverd worden alleen een verwijzing dat ik ergens heen moet gaan.

Daar schieten we niets mee op natuurlijk

Link to comment
Share on other sites

Dat zou toch veel meer aandacht krijgen als lp's kapot gaan of sneller slijten door een stylus vorm? Ik wil best een VdH element uitproberen op mijn platenspeler. ;-)

Ik ga morgen een lijstje maken wie er allemaal komt en dan maar wat data prikken. Eerst mijn andere analoge hobby: zeilen van de boot halen morgen.

Link to comment
Share on other sites

Ik hen nog wel wat ideeen, een Idler vergelijk? Ik kan een hele fraaie Garrard 301 met Reed arm en vdH Crimson en een Reed Muse 3C met Reed arm en eenzelfde Crimson naast elkaar zetten, dan later op de dag een eerste try out met de Sonore draaitafel? Die zou rond die tijd ook in de afrondende fase moeten zijn...

 

Kosten voor koffie en koek en dergelijken hoeven jullie je niet druk over te maken. Misschien eeen kleine bijdrage voor Sodejuu zodat hij wat vlaaien mee kan nemen?

 

Erg leuk Marco! Maar dat zul je begrijpen. En dan ook nog met een hele mooie 301? Ik ben benieuwd!

 

Is het wat om een datum tussen kerst en oud en nieuw te prikken? Waarschijnlijk zijn er veel mensen vrij in die week.....

Link to comment
Share on other sites

Erg leuk Marco! Maar dat zul je begrijpen. En dan ook nog met een hele mooie 301? Ik ben benieuwd!

 

Is het wat om een datum tussen kerst en oud en nieuw te prikken? Waarschijnlijk zijn er veel mensen vrij in die week.....

Een nieuwjaarsbijeenkomst vóór nieuwjaar. Dat lijkt me ook wel wat. 

Link to comment
Share on other sites

Een nieuwjaarsbijeenkomst vóór nieuwjaar. Dat lijkt me ook wel wat. 

 

Oké, dan noem je het een oudjaarsbijeenkomst  :P. Maar goed, de eerste die niet in die week zou kunnen heeft zich hierboven inmiddels al gemeld. Afgezien van het feit of Marco het in die week überhaupt ziet zitten overigens.... 

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Tussen Kerst en Oud & Nieuw past mij juist heel goed, precies de periode dat ik gewoon in de buurt van het thuisfront wil zijn. Dus, waarom niet? Kerst valt dit jaar trouwens toch op zondag en maandag? Waarom dan niet de zaterdag voor Kerst, de 24e? Of zit een eventueel gezamenlijk diner de Kerstgedachte op Kerstavond in de weg? Dat kan namelijk gewoon worden doorgestreept, stoppen we om een uur of 4-5?

Link to comment
Share on other sites

Ik stel voor:

 

27, 28 of  29 december

 

Als dat niet kan dan proberen we het weekend van 21 of 22 januari

 

Deelnemers:

 

Cock, Marco, Hans, Charles, George, Ove, Peter, Ivan, Renee, Roger. Onno heeft nog niet gereageerd maar die is altijd van de partij zover ik hem ken. 

 

Als iemand meekomt die niet direct tot de groep (meer) hoort zoals Gruiter of Kermit dan is daar ruimte voor lijkt me.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...