Jump to content

Nieuwjaarsbijeenkomst bij Music 2


carl
 Share

Recommended Posts

  • Members

Ben ook graag van de partij. Aan een datum pas ik me wel aan, dus geen voorkeur voor een bepaalde dag (pensionado luxe :) ). Hoop wel dat het programma niet al te overladen wordt maar heb ook daar wel vertrouwen in. Er is inmiddels ervaring zat.

Daar hoef je idd niet bang voor te zijn Eric, 2 Idler drive draaitafels in een vergelijk (oud versus nieuw) en nog wat nieuwigheden uit de Sonore keuken. We hebben hier 4 ruimtes (plus de werkruimte van Cock, maar die is verboden toegang) waar men kan vertoeven, 1 daarvan zelfs een soort van bioscoop, een discussietafel voor 16 personen, een pand vol met kunst, waarschijnlijk ook een kunstenaar aan het werk, ik denk dat we de dag wel doorkomen zonder te veel programmering...

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook van de partij. Als er vlaai mee moet, dan liever op zaterdag, anders moeten die dingen hier een hele dag in de koeling en daar heb ik eigenlijk geen plek voor.

 

En Eric, stoor je niet aan de postings van Wiel, Die weet gewoon niet beter. Op elk forum zit wel zo'n stoorzender ertussen te violen. Hier is dat dus Wiel. Gewoon niet op letten (behalve als ie 't weer over borstframbozen of tietbessen heeft) ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het prima om broodjes te bestellen, al dan niet al belegd. Dat laatste kunnen we in principe ook zelf doen. Als ik weet hoeveel mensen aanwezig zijn, kan ik broodjes meebrengen. Die bestel ik dan wel van tevoren (samen met de vlaai), zodat we echte broodjes van de bakker hebben. Als ik de broodjes moet regelen, moeten we ze wel zelf smeren. Het

 

Naderhand iets eten kan ook. Er ligt een leuke pizzeria niet ver van de zaak. De bodem is wel erg dun, maar het smaakt goed. Ik denk wel dat er dan gereserveerd moet worden, want de zaak is niet al te groot.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...