carl

Nieuwjaarsbijeenkomst bij Music 2

382 posts in this topic

In dat geval, nogmaals bedankt voor de lekkere vlaai Sodejuu :)

Heren, stop aub met deze conversatie. ik vind het prima zo. Volgende keer beter ;)

Je hebt er toch zelf ook wel van gegeten? :P

Wie zich geroepen voelt neemt ff contact op met sodejuu voor rekeningnummer en dan is het hier Schluss. Als hij er dik aan overhoudt dan zijn de vlaaien voor een volgende keer vast betaald, zo zal het zeker & vast gaan. Het is prettiger dat iemand een paar duppies extra heeft dan dat iedereen bij hem in de schuld staat. Een volgende keer vergeten we vast niks.

Och, vergeten doen we altijd wel wat... Voor de lunch en frisdrank etc. was ik iets van 75 euries kwijt, daar heeft iedereen die bij het diner zat 3 euro aan meebetaald (22,= voor het diner, 3,= voor de lunch), die vlaaien heb ik nooit meer aan gedacht. Ook niet voor de lunch etc. voor wie niet bij het diner aanwezig was. Als je iedere euro bij moet gaan houden ben je weer aan het boekhouden, en is alle lol al weer een stuk verdwenen. Laat het dus gewoon lekker zo, als Sodejuu wat tekort komt, trek ik dat wel recht, kunnen we het geneuzel achterwege laten, en terugkijken op een geslaagde dag welke naar mijn idee absoluut voor herhaling vatbaar is!

......absoluut voor herhaling vatbaar is!

Wanneer wéér?  :huh:  :D  :D  :D

Wanneer wéér?  :huh:  :D  :D  :D

Maar wel met LImburgse vlaai...  Is me goed bevallen.