Jump to content

X-Fi hifi show Veldhoven 2016


Guest webmaster
 Share

Recommended Posts

I.d.d. Jack. En doe je het niet zelf dan doet je provider het voor je. Het is dan ook niet slim om direct publiekelijk naar vermeende concullega's te wijzen Marco. Of je ze nu wel of niet aardig vindt doet er niet zo toe. Laat i.i.g. eerst de pro's uitzoeken wat er werkelijk aan de hand is.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Of iets wel of niet slim is, daar verschillen wij denk ik te vaak over van mening Pjotr, het zij echter zo. Dit is me echter gewoon te toevallig.

Affijn, sinds een uur of 2 draait de site weer, hopen dat het nu zo blijft. Die batterij e-mails kunnen ze nu ook niet meer sturen (1000 tegelijk), terug dus maar weer naar de X-fi show...

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het te triest van woorden die diefstal bij Aalt Jouk en vervolgens die website. Allemaal vormen van pure vernielzucht. Maar wat doe je eraan - kinderen beter opvoeden!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

[...]

 

In die zin begrijp ik niet dat Marco niet demod in kleinere ruimten met de kleinere typen Blumenhofers. Volgens mij zijn die dingen voor veel liefhebbers erg interessant.

En daar hebben we op 8- en 9 oktober de HIFI Music Noord show in Leeuwarden voor: de introductie van de Octave V110 SE (komt morgen binnen, dus ik hoop dan voldoende ingespeeld), Blumenhofer FS 3.2 en de Feickert Blackbird met Jelco arm en een ZYX of HANA element. Demos doen we samen met Simply Audio: S. A. kabels en de Remton (LCR ?) phonotrap. Een kamer van 38 m2, dus daarmee wordt je op je wenken bediend?

 

KLIKKERDEKLIK

Link to comment
Share on other sites

En daar hebben we op 8- en 9 oktober de HIFI Music Noord show in Leeuwarden voor: de introductie van de Octave V110 SE (komt morgen binnen, dus ik hoop dan voldoende ingespeeld), Blumenhofer FS 3.2 en de Feickert Blackbird met Jelco arm en een ZYX of HANA element. Demos doen we samen met Simply Audio: S. A. kabels en de Remton (LCR ?) phonotrap. Een kamer van 38 m2, dus daarmee wordt je op je wenken bediend?KLIKKERDEKLIK

Ik zit wel in Heeg, maar dan om te zeilen met mijn dochters. Wel jammer ik was graag gekomen.

Link to comment
Share on other sites

Ik zit wel in Heeg, maar dan om te zeilen met mijn dochters. Wel jammer ik was graag gekomen.

Mocht je jezelf toch even los kunnen weken uit Heeg, dan laat je je dochters meevoeren door de dames in de zuurstokroze jurkjes naar een of ander 'vrouw' evenement en begeef je jezelf spoorslags naar de kamer waar wat Burpmester spul staat en een setje Acapella speakers met een gezellig gloeiende plasmatweeter. Best wel aardig setje...

Link to comment
Share on other sites

Mocht je jezelf toch even los kunnen weken uit Heeg, dan laat je je dochters meevoeren door de dames in de zuurstokroze jurkjes naar een of ander 'vrouw' evenement en begeef je jezelf spoorslags naar de kamer waar wat Burpmester spul staat en een setje Acapella speakers met een gezellig gloeiende plasmatweeter. Best wel aardig setje...

Vanavond toch maar teruggereden met een zieke dochter. Verder wel erg leuk gehad zonder hifi.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...