Jump to content

X-Fi hifi show Veldhoven 2016


Guest webmaster
 Share

Recommended Posts

Guest webmaster

97804947-e71d-426f-8364-17cfb6efac6f.pngZesde editie Nationale X-fi Audioshow groter dan ooit tevoren De Nationale X-fi Audioshow is hard op weg een echte klassieker te worden. Het is dè audioshow waar niemand omheen kan. In deze zesde editie met meer exposanten dan ooit. Met bekende importeurs van grote merken tot ‘new kids on the block’ met hun nog onbekende producten. Het wordt een regelrecht audio- en muziekfeest in Koningshof op 24 en 25 september 2016. Twee dagen van 10.00 - 17.00 uur.  

Hemelse muziek, design, techniek en vooral heel veel plezier. Dat is de kortst mogelijke vooruitblik op de Nationale X-fi Audioshow. Elke bezoeker - muziekliefhebber, bewonderaar van design en techniek - kan er zijn of haar  hart ophalen. Een weekend puur genieten, dat is het eigenlijk. Je huiskamer met eenvoudige aanpassingen een prettig akoestische klank geven? Een draadloos en toch hoogwaardig stereosysteem? De platen van zolder gehaald en een nieuwe draaitafel nodig? Topmodel phono stage beluisteren. Alle cd’s overzichtelijk in een bibliotheek via de iPad afspelen? Het is maar een greep uit het grote aanbod op de X-fi Audioshow 2016. Toe aan iets nieuws? Advies nodig? Dan op naar de X-fi Audioshow.

 

Side kicks

En er is meer. Een gratis cd bij binnenkomst met prachtig opgenomen schitterende muziek; enkele tracks zijn speciaal voor de X-fi cd opgenomen! Lezingen en workshops over nieuwe ontwikkelingen zoals MQA - journalist Hans Beekhuyzen komt het uitleggen en gaat in op alle vragen die leven.

Dan is er live muziek, ‘the real thing’. Kom langs om te horen hoe een cello of viool klinkt en vergelijk die klank met die van de set ups van. Boeiend om te doen, elke exposant zal je zijn klank graag laten horen.

 

Exposanten

Ruim 60 exposanten, meer dan ooit, geven acte de présence. Steeds meer importeurs weten de weg naar de X-fi Audioshow te vinden. Audiac, B&W Group, D&D Audio, Latham Audio, Quad Musikwiedergabe, Symphony Audio, Van Meedevoort … en vele, vele andere.

 

En verder

Elke bezoeker krijgt een schitterende cd en een maand gratis toegang tot Qobuz plus een gratis high res album om te downloaden! Natuurlijk is er volop aanbod van vinyl, cd’s en ook dvd’s. Bij mooi weer is er de prachtige binnentuin van Koningshof om je drankje of lunch te gebruiken. De X-fi Audioshow 2016 is ‘the place to be’ voor iedereen die van het leven houdt en zichzelf een muzikale beleving gunt. Toegangskaarten à € 9,50 kun je al bestellen via www.x-fi-audioshow.nl light-facebook-48.png light-link-48.png light-forwardtofriend-48.png light-rss-48.png

 

Link to comment
Share on other sites

Latham Audio, die dit jaar voor het eerst meedoet met de X-fi show heeft 4 primeurs en geeft 3 demo's. Waarvan deze demo wellicht voor jou interresant kan zijn: Demo 3: Well-Tempered- Lab en Dynavector (Vinyl)

 

Zie deze link: latham-audio-is-verheugd-om-dit-jaar-toe-te-treden-tot-de-x-fi-audioshow/?

Edited by audiofreak
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Dat was vroeger bij Naim ,dat vond dt ik ook hinderlijk ,maar sinds er een nieuwe opvolger is  de Naim zachter van karakter.

Hoor maar eens het verschil tussen de eerste Nait en de nieuwe Naim.

Tegenwoordig worden harde  units  met een laagje coating uitgevoerd om meer uitsturen reserve en minder opbreken te  voor komen van de units

en het laag midden  doen ze nou ook handmatig een demping laagje er op brengen.

 

Mvg wol

Maakt Naim tegenwoordig speakers dan?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ik heb trouwens afgelopen weekend in Gotenborg alvast even geoefend voor komend weekend...

 

14368683_658720880962505_721989692357187

 

... de set-up in Veldhoven zal wat groter worden (Blumenhofer Gran Gioia's en Octave Jubilee), maar het mocht de pret niet drukken. Wel nog een beetje afgedraaid, maar who cares!

Link to comment
Share on other sites

... de set-up in Veldhoven zal wat groter worden (Blumenhofer Gran Gioia's en Octave Jubilee), maar het mocht de pret niet drukken. Wel nog een beetje afgedraaid, maar who cares!

Succes met Cock en je team in Veldhoven! Of ik er zal zijn betwijfel ik, maar het wordt vast weer gezellig.

Link to comment
Share on other sites

Ik had het al op FB gezien dat je druk bezig was in Göteborg. Het zag er toen ook al indrukwekkend uit. Als ik het geweten had, was ik meegegaan. Ik hoop dat je dit jaar fatsoenlijke stoelen hebt tijdens de X-fi :P . Ik ben er zondag.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

marco zou toch met super hoorn komen, daar verwacht ik veel van.

 

Mvg wol

 

Mijn lijstje licht al klaar wat ik wil beluisteren.

Gran Gioia niet super hoorn genoeg?

 

@Carl, laten we zeggen iets wat op 33,33333333 en 45,00000000 rpm nauwkeurig draait? En nee, dat is niet alleen de motor, die hebben jullie allemaal al gezien en gehoord...

Edited by Arden
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...