Jump to content

High-End Forumdag 2016


Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Het is gewoon informatiedag net als komende zaterdag in Alkmaar,wordt je daar wijzer van nee.het is  gewoon marketing cq promotie actieviteiten.

 

mvg wol

 

Wol, die de bocht weer eens uitvliegt met een dooddoener. :P 

Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel geïnformeerd willen worden en zich prima vermaken aan apparatuur en sets en natuurlijk muziek en gezelligheid.

En daar doen de organisatoren het ook voor. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Betweterig zijn we toch allemaal Jack :D Er niet bij geweest zijnde, helaas, vond ik het wel een mooi evenwichtig verslag van Ivan. Een genoegen om te lezen. En waarom zou je wat niet vlotjes liep extra accentueren? Vind ik een negatieve instelling om dat te doen, gebeurt zo vaak. Kreeg al lezende nou niet de indruk dat M2 tekort gedaan is. Het was toch een forum dag en niet specifiek een M2 promo dag? En het is Ivans indruk op zijn eigen blog. Met dit soort tam tam haalt M2 zichzelf een beetje naar beneden vind ik en dat is jammer. Als je het er dan niet mee eens bent communiceer dat dan netjes per e-mail of PB, maar niet publiekelijk.

Dus mocht ik het ergens niet mee eens, of vind ik dat het erg 1 richting op gaat moet het via PB. Vind ik het fantastisch mag het wel openlijk? De laatste keer dat ik keek was dit echt nog een forum, is er zonder dat ik het wist iets veranderd?

 

Verder haalt M2 niets naar beneden, al helemaal zichzelf niet, die was namelijk niet aanwezig. Arden was aanwezig, een forumlid. Die ondervond een iets ander verloop van de dag als er werd geschetst. Mag hij daar wat van vinden? Zeker. Mag hij dat openlijk ventileren? Absoluut! Was de dag verder gezellig, goed georganiseerd en van een hoog niveau? Wis en waarachtig...

Link to comment
Share on other sites

Verder haalt M2 niets naar beneden, al helemaal zichzelf niet, die was namelijk niet aanwezig. Arden was aanwezig, een forumlid. 

Je klinkt nu een beetje als spido, die maar bij hoog en bij laag blijft beweren dat ie Klaas Feenstra niet is... :D:P

Link to comment
Share on other sites

Dus mocht ik het ergens niet mee eens, of vind ik dat het erg 1 richting op gaat moet het via PB. Vind ik het fantastisch mag het wel openlijk? De laatste keer dat ik keek was dit echt nog een forum, is er zonder dat ik het wist iets veranderd?

 

 Ok zoals je wilt.  Sorry Arden, het forum is niet veranderd maar jij.  Ik vind je een beetje "ouwe zeur worden"  Ik hoor je de laatste tijd alleen maar klagen.  En ik ben heus niet de enige die daar zo overdenkt.  

Link to comment
Share on other sites

Het is het forum oude stijl: iedereen dik tevreden en al forummend draait het toch uit op totaal onverdiende zurigheid. En hoe meer woord & tegenwoord, hoe verder van het oorspronkelijke gevoel van tevredenheid en het gevoel dat er iets bereikt is.

Laat iedereen gewoon zijn mening zonder die altijd te willen weerlegen en vooral: anderen motieven toe te schrijven die zij helemaal niet voor hun rekening hoeven te nemen.

Dat is vaak het grote punt: anderen iets toedichten en je daar vervolgens over opwinden.

dixit.

Link to comment
Share on other sites

De enige ouwe zeur ben ik...

 

Maar ik heb die dag erg genoten, schoonheidsfoutjes hou je toch. Maar ik denk niet dat er bewust gepoogd is om het voor de ander moeilijk te maken. Het is eerder Theo z'n enthousiasme. Ik denk dat hij het andersom ook niet leuk had gevonden, maar dat hij er op dat moment niet bij stil heeft gestaan.

 

Hoe dan ook, we weten nu hoe de hoorhaartjes omvallen en zich niet meer kunnen herstellen.

 

Ik ben het ook wel met Ivan eens, dat M2 iets meer uitleg had kunnen geven. Het Hana element b.v. werd gedemonstreerd zonder dat er werd verteld welk element er speelde. Achterin begon het toen rumoerig te worden, ik ben toen met wat mensen naar het cafe gegaan en heb het verloop niet meer gevolgd. Toen ik terug kwam om 15:45 uur was de zaal voor 70% leeg.

 

Voordat het Hana element gedemonstreerd werd, was er nog tijd genoeg om de set te presenteren. Toen was er n.l. geen verstoring meer. Maar misschien begon de demomoeheid toe te slaan.

 

Ik heb in ieder geval geleerd om een demo maar met één partij te organiseren. Dat voorkomt een hoop gekissebis achteraf. Kennelijk is samenwerken nog steeds erg moeilijk.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb in ieder geval geleerd om een demo maar met één partij te organiseren. Dat voorkomt een hoop gekissebis achteraf. Kennelijk is samenwerken nog steeds erg moeilijk.

Dat zeuren van jou valt nogal mee, vind ik.

 

Dat samenwerken moeilijk is, geloof ik best maar de afgelopen forumdag leverde daar toch echt geen bewijs voor. Alles is in toch in eendrachtige samenwerking aangeleverd, opgesteld en gedemonstreerd?

Link to comment
Share on other sites

Wiel, we praten hier over een kleine niche markt. Liefhebbers mogen al blij zijn dat de wat bijzondere produkten hier geïmporteerd en gedemonstreerd worden. Mensen als Marco, Theo Wubbolts en Rick Paap bijvoorbeeld besteden daar veel aandacht aan en doen dat zeer goed. Je kan toch werkelijk deze mensen niet betichten van onoirbare praktijken als ze hun produkten promoten. Het moge duidelijk zijn dat Marco e.a. hier hun brood mee verdienen. Dat wil toch niet zeggen dat ze bij voorbaat een soort oplichters zijn. Integendeel denk ik zoals Marco me van de week weer bewees. Ik wilde een nieuwe cantilever voor mijn Denon 304 en hij adviseerde me dat niet te doen gezien de vergelijkbare nieuwprijs van het element.

 

Als iemand de zaak bedondert mag je de zaak best onderbouwd aanhangig maken. Maar houdt eens op de hele handel op een hoop te vegen. En dat je eerst moet luisteren voor te kopen weten we hier echt wel.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Carl, ik had over winkel, s.en niet over importeurs,en niet geschreven woorden verdraaien, en particuliere kopen toch bij winkels of niet.

Mvg wol

Is het verschil tussen importeur en winkels nu zo groot. Bovengenoemde importeurs zitten dicht tegen het kooppubliek aan. Ik kom nogal eens bij de hifiwinkel in Beek. Rob Wilms geeft absoluut goed advies, maar hij verkoopt je wel liever een versterker van 20 dan 5 duizend euro. En persoonlijk koop ik ook liever een CJ versterker dan een van Cambridge. Dat weet je toch van te voren.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...