Jump to content

Rivasono vs GIK vs Real Traps vs ?


mordante
 Share

Recommended Posts

Zit er nog kwaliteitsverschil tussen de diverse merken?

 

Zijn er hier mensen die ervaring met dit soort producten hebben? Ik zit te denken om aan het plafond op het eerste reflectie punt absorbers te hangen. Maar welke en van welk merk? Later wil ik misschien ook wat aan de muren hangen op het eerste reflectie punt. Maar daar moet ik eerst de huiskamer voor herinrichten

 

Real trap is een stuk prijziger dan GIK. Maar zijn ze ook beter?

Link to comment
Share on other sites

Alles wat uit de US komt is op dit moment erg prijzig. Ik zou eerst eens bij Melford en Rivasono kijken. Of er nog veel kwaliteitsverschillen tussen deze produkten zit?

Link to comment
Share on other sites

GIK komt uit de US, maar heeft ook verkoop punten in de UK en Duitsland. Weet niet of ze daar ook gemaakt worden of dat het allemaal uit de US komt.

Link to comment
Share on other sites

Het is een lastige materie en waarschijnlijk kan je er het best iemand bijhalen. Het valt me in ieder geval bij Rivasono op dat ze zich op hun site beperken met de hoeveelheid van het materiaal. De hele tent volproppen zoals sommige sites voorstellen werkt gewoonweg niet.

Link to comment
Share on other sites

Wat ik gezien heb van Rivasono, geeft mij de indruk dat ze wel bekwaam zijn.

Ik vind hun producten echter wel behoorlijk prijzig.

Ik heb nog wel een paar panelen te koop, maar ik weet niet of ze wel de juiste frequenties wegnemen. Ze dempen in ieder geval erg goed in het hoog/midden segment.

Een meting lijkt mij echter wel op zijn plaats. Zonder en met (mijn?) panelen natuurlijk.

 

Groet,

 

Leobus

Link to comment
Share on other sites

Commercieel ziet zo'n bedrijf een meting natuurlijk als een stap naar de verkoop van produkten. Misschien kan je beter iemand zoeken die alleen meet en adviseert. Kan je basis van zijn rapport produkten erbij zoeken die er goed uitzien en niet te duur zijn.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...