Jump to content
High-End Forums
René N.

Open Baffle speakers van RenéN

Recommended Posts

59 minutes ago, Sodejuu said:

Peter,

Ik zou als ik jou was "Norwegian Mood" in de prullenbak kieperen en idd "Reise" nemen als je referentie. Norwegian Mood is echt het slechtste album van Kari. Een ander topper is Errindring. Ook top opgenomen en alles in het Noors. Dan is Kari op haar best. Norwegian Mood is TE glad, TE netjes en TE namaak. (helaas) 

Helemaal, maar dan ook echt helemaal mee eens. Om nog aan Erindring te komen kan wel eens lastig zijn. 

Groet,

Leobus

Hoewel ik er zelf mee begon lijkt dit topic wel "Het grote referentie-LP- topic" te worden.... B)

Goed, doe ik er nog een schepje bovenop: even wat oude platen uit de kast getrokken, zoals Mike Oldfield "Exposed", iets van de Comsat Angels en Dire Straits met het gelijknamige album:

MI0002122435.jpg?partner=allrovi.com

Nummers als "Six Blade Knife" en "In the Gallery" zijn dan toch weer heel anders dan dat wat er van in mijn geheugen gegrift is....

En dat is dan zó leuk om, net als Hans met zijn nieuwe Dac, ook de oude albums weer opnieuw te ontdekken of zelfs meer te gaan waarderen doordat blijkbaar het "plaatje" nu beter op zijn plek valt....

En nu hou ik er over op.... :huh: :D :D :D

5 hours ago, Sodejuu said:

Peter,

Ik zou als ik jou was "Norwegian Mood" in de prullenbak kieperen en idd "Reise" nemen als je referentie. Norwegian Mood is echt het slechtste album van Kari. Een ander topper is Errindring. Ook top opgenomen en alles in het Noors. Dan is Kari op haar best. Norwegian Mood is TE glad, TE netjes en TE namaak. (helaas) 

Nou weggooien,zonde.

Maar ik ga wel andere albums van haar beluisteren.

Errindring zeker:)

1 hour ago, vintagemod said:

LOL! Ik hou wel van dit soort Pass-iaanse zotheid.:lol:

Dikke MOSFET en een beul van een voeding, en dat werkt verdorie als een tierelier!

Ooit een Zeus clone gebouwd, MOSFET met uitgangstrafo, ontwerp Susan Parker. Was ook geweldig. Kan trouwens ook single-ended.

Zie: http://www.susan-parker.co.uk/zeus.htm

ja six blade knife ... lekker ook even opgezet ..... 

zo ... dat gaat er op los ... 

Edited by robx
luisteren

On 7-11-2017 at 6:29 PM, robx said:

ja six blade knife ... lekker ook even opgezet ..... 

zo ... dat gaat er op los ... 

Ja, die jongens zonder geld speelden wel een lekker stukkie muziek.