Jump to content

phono kabel


mordante
 Share

Recommended Posts

Voor wat betreft het erop zetten van phonokabels is het bij een subchasis belangrijk dat je dat niet doet met draaiend plateau. Bij mij loopt de snaar er dan geheid af. Opzetten van een snaar bij een Oracle is niet echt makkelijk omdat het plateau uit een stuk bestaat. En als ik Henk van Audioselectief mag geloven mag je puur zilveren kabels niet buigen. Het inzetten van de stekker is verder niet moeilijk. En als je goed hard aan de draad trekt gaat het eruit halen ook makkelijk Jack. Hoef je geen tang te gebruiken.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

De JvG met de Cammino vergeleken. De Cammino is in mijn set-up toch de betere. Zat wat stukken te luisteren met electrische gitaren. Deze hebben de neiging soms een scherp randje te hebben. Gisteren weer naar een metal concert in het Patronaat geweest. Vaak hoor bij het aanslaan van een accoord of noot wat bijgeluiden. Deze zijn niet altijd prettig maar wel degelijk onderdeel van de muziek. Ik had het idee dat ik dit wat miste bij de JvG.

 

De JvG is wel een prach product met zeer fraaie furutech connectoren. Maar helaas voor John, de kabel gaat terug. Nu met A10 gaan praten wat de Cammino eigenlijk kost.

Link to comment
Share on other sites

De JvG met de Cammino vergeleken. De Cammino is in mijn set-up toch de betere. Zat wat stukken te luisteren met electrische gitaren. Deze hebben de neiging soms een scherp randje te hebben. Gisteren weer naar een metal concert in het Patronaat geweest. Vaak hoor bij het aanslaan van een accoord of noot wat bijgeluiden. Deze zijn niet altijd prettig maar wel degelijk onderdeel van de muziek. Ik had het idee dat ik dit wat miste bij de JvG.

 

De JvG is wel een prach product met zeer fraaie furutech connectoren. Maar helaas voor John, de kabel gaat terug. Nu met A10 gaan praten wat de Cammino eigenlijk kost.

Mooi zo!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...