Jump to content
High-End Forums
TL 200

Persoonlijke berichten van en/of aan forumleden

Recommended Posts

Ik wil graag een topic graag openhouden voor persoonlijk berichten van en voor forumleden.

Dit mede naar aanleiding van mijn vraag aan  Mumsoft over zijn volle postbak. Dit soort berichten moet je eigenlijk altijd off-topic plaatsen.

Het moet geen roddelblaadje worden natuurlijk, gewoon meldingen waarvan je vind dat iemand het moet weten.

Het grootste en wellicht enige voordeel is dat andere topics verschoont blijven van persoonlijke zaken zoals destijds meldingen van mijn kant over de ziekte van mijn moeder, waardoor ik enige tijd niet op het forum verscheen. Ook worden er weleens vragen gesteld over een lid, bv. wie weet waar Spido uithangt of waar is GJ? Allemaal zaken die voor bezoekers denk ik minder interessant zijn en waar ze nu toch mee geconfronteerd worden omdat overal op 't forum wel iets dergelijks staat.

Afwezigheid zou ik niet doen. Het dievengilde wil dat n.l. ook graag weten.

En ik weet je te wonen  :D.

Afwezigheid zou ik niet doen. Het dievengilde wil dat n.l. ook graag weten.

Afwezigheid van het forum Hans, reden hoef je niet te geven.

Hi hi, ik weet wie het zegt.

Maar nu met de billen bloot: wie wil andermans setje nou? Nou?

In ieder geval pech voor diegenen die mijn setje wel willen hebben.

Dat wordt niks! De set blijft hier. :)

Groet,

Leobus

Te laat Leo, ik heb er al een optie op  :D.

Jullie zijn wel grappig hoor maar dit is niet wat ik met dit topic wilde.

Webmaster/forumbeheer, mag ik van jullie een reactie?

En wat die dieven betreft, als je je leven door angst laat leiden heb je geen leven. :P  

Zolang topics voldoen aan de regels mag alles hier.

Het nut ontgaat me een beetje. Maar dat kan meevallen.

Breng in ieder geval geen persoonlijke gegevens in de openbaarheid, dat is vragen om problemen. Dus geen adressen, email-adressen, inlogcodes en wat dies meer zij.

Moderator2

Ook worden er weleens vragen gesteld over een lid, bv. wie weet waar Spido uithangt of waar is GJ? Allemaal zaken die voor bezoekers denk ik minder interessant zijn en waar ze nu toch mee geconfronteerd worden omdat overal op 't forum wel iets dergelijks staat.

Hallo TL200,  ik leef nog steeds (gezond en wel) en sporadisch lees ik als bezoeker nog geposte berichen hiero.

Ben alleen ff beetje forummoe en verder ook druk met andere zaken maar niettemin

wordt hier in huize vanzomereng nog volop muziek gedraaid :D

Hallo TL200,  ik leef nog steeds (gezond en wel) en sporadisch lees ik als bezoeker nog geposte berichen hiero.

Ben alleen ff beetje forummoe en verder ook druk met andere zaken maar niettemin

wordt hier in huize vanzomereng nog volop muziek gedraaid :D

Hallo GJ, blij je weer te lezen. :)

Ik mis Marc... Hij heeft de status Zzzzz. Hopelijk niets ernstigs (winterslaap, vakantie, f f pauze??)

Volgens mij heeft Marc al heel lang die status. Stuur hem anders een PM om te vragen wat er is.

Ik ben zelf ook weinig actief hier de laatste tijd, heb een beetje een dip gehad. Gaat nu weer beter maar nu heb ik even een schilderklus Dus wat minder tijd overdag en 's avonds moe.

Ik ben zelf ook weinig actief hier de laatste tijd, heb een beetje een dip gehad. Gaat nu weer beter maar nu heb ik even een schilderklus Dus wat minder tijd overdag en 's avonds moe.

Take it easy TL200  and see you seen back here