Jump to content
High-End Forums
Arden

De Homestudio revisited, oftewel, De High-Endstudio

Recommended Posts

My bad, grondboontjesbottel oftewel pindakaas als ik het me niet vergis. Melkschommel en brompony kan iedereen denk inkoppen...
Ze hebben nog veel meer van dat moois in het Zuid Afrikaans. Aftrekplek, plakkie, amperbroekie, moltrein, kun je je avonden mee vermaken!

Hoe staat het hier eigenlijk mee, bijna 5 jaar na dato?

Nu het met mij weer de goede kant opgaat, lijkt het me aardig om dit weer eens op te pakken.

Nou, het staat niet, het ligt. Wel leuk om het draadje weer eens door te lezen. Ben zelf eens naar Groovy geweest en heb er geen review over geschreven. Misschien dat de omstandigheden meespeelden, in 5 jaar kan veel gebeuren, en is ook veel gebeurd. Jouw vrouw overleden, mijn man, Spido, Stefk weg hier, Goodtube ook foetsie, Karma net zo, etc.

Opnieuw beginnen dan maar😁
Mijn set is in die 5 jaar al tig keer veranderd.

Wat ik mij nog herinner van het bezoek bij mij is dat Sander behoorlijk emotioneel werd bij het eerste plaatje dat ik op zette: Trouble van Benjamin Herman. En eigenlijk gaat het maar om één ding in de audio: de emotie die muziek teweeg kan brengen :wub:.

Juist. En dat is nog best moeilijk. Welke audiozaak heeft doosjes emotie in het schap?

10 minutes ago, René N. said:

Wat ik mij nog herinner van het bezoek bij mij is dat Sander behoorlijk emotioneel werd bij het eerste plaatje dat ik op zette: Trouble van Benjamin Herman. En eigenlijk gaat het maar om één ding in de audio: de emotie die muziek teweeg kan brengen :wub:.

Ach René N, Ik was eens bij Sander en zette hij The Who met album Tommy op. Binnen 3 minuten liepen de tranen over mijn wangen, niet alleen van de emotie wat de muziek mij deed, maar vooral het realisme van de muziek wat mij raakte toen. Ik was er levensecht bij.
Een andere keer bij Sander zette hij Camel op, zonder dat hij wist dat dat 1 van mijn favoriete bands was. Ook toen weer zat ik zo te janken van emoties van realisme wat zijn set destijds gaf. Zijn luidsprekers zal ik nooit vergeten. Dat waren de grootste Maggies. Van die kamerschermen, zeg maar.

3 hours ago, audiofreak said:

Ach René N, Ik was eens bij Sander en zette hij The Who met album Tommy op. Binnen 3 minuten liepen de tranen over mijn wangen, niet alleen van de emotie wat de muziek mij deed, maar vooral het realisme van de muziek wat mij raakte toen. Ik was er levensecht bij.
Een andere keer bij Sander zette hij Camel op, zonder dat hij wist dat dat 1 van mijn favoriete bands was. Ook toen weer zat ik zo te janken van emoties van realisme wat zijn set destijds gaf. Zijn luidsprekers zal ik nooit vergeten. Dat waren de grootste Maggies. Van die kamerschermen, zeg maar.

Een goede (...) set kan die emotie zéker enorm versterken, en met name het nagestreefde realisme draagt daaraan bij..... Het trekt je de muziek in zeg maar :rolleyes:.

Resulaten uit het verleden... ik vrees dat Sander weer opnieuw moet beginnen. Ik heb indertijd ook niet droog gehouden bij hem, maar dat is wel een jaar of tien geleden nu.

On 8/24/2019 at 10:09 AM, audiofreak said:

Ik ben een groot Who fan, maar tranen - nee. En eigenlijk zie ik ze nog het liefst op you tube filmpjes met mijn Senheiser hoofdtelefoon. Voor Onno Magic Bus Live in Leeds

Ik heb trouwens de LP.

Edited by carl