Jump to content
High-End Forums

Recommended Posts

Ga naar de volledige Agenda [klik hier].     

• Lexicom - Naim ND 555 Show met Luxman en B&W - zaterdag 16 maart 2019 - Leidschendam
  • Wide Screen Audio - High end muziek streaming event met Naim ND 555 en actieve ATC SCM100ASL luidsprekers - zaterdag 16 maart 2019 - Gent - België
  • Alpha High End - NAIM ND55 show met McIntosh en Sonus Faber - zaterdag 23 maart 2019 - Brasschaat - België
  • Rhapsody - NAIM ND55 show met Spectral en Sonus Faber - zaterdag 23 maart 2019 - Hilversum
  • Hifi Studio Wilbert - NAIM ND55 show met Pass Labs en Gauder - zondag 31 maart 2019 - Utrecht

• Wide Screen Audio - TAD E1 TX Show - zaterdag en zondag 23 maart en 24 maart 2019 - Gent
  • HOBO hifi - Viny Tasting met het The Eagles album Hell Freezes Over - donderdagavond 28 maart 2019 - Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem, Den Bosch en Den Haag
  • The Hifi Studio Number One - T+A huisshow - vrijdagavond en zaterdag 29 en 30 maart 2019 - Leiden
  • Multifoon - Head Fi Day - zaterdag 30 maart 2019 - Rotterdam
  • Uw Hifi Choice - Lenteshow met Dynaudio, Sonus faber, KEF en Monitor Audio - zaterdag 30 maart 2019 - Soest
  • The Hifi Studio Number One - Isotek workshop [reserveren] - zaterdag 13 april 2019 - Leiden
  • Chattelin - Wilson Audio Sasha DAW Introductieshow - zaterdag 13 april 2019 - Den Haag
  • PUUR - Kroma Audio Luistershow - zondag 14 april 2019 - Oostzaan

Iemand wel eens bij die Hobo Vinyl tastings geweest?

Nope, maar ik ben bang dat het die herpersing betreft. Die heb ik er onlangs bijgekocht, maar redt het niet ten opzichte van het origineel. Kant 3 is echt slecht geperst...

Een hele show draaiend om 1 album lijkt me ook een beetje eenzijdig, ik mag aannemen dat er wel wat meer wordt gedraaid? In het verleden heb ik zelf een aantal van dergelijke shows (of bijeenkomsten, hoe je het noemen wil) gedaan, maar dat noemden we dan ''Uit de platenkoffer van...'' Was best geslaagd eigenlijk, gewoon een avond de platen draaien die ik zelf ook thuis draai. Zo ook een keer een middag mono Jazz uit de platenkoffer van Cock gedaan, dat was voor sommigen ook echt een eye-opener...

• AudioXperience - dCS Bartok event met technical director Andy McHarg [reserveren] - zaterdag 6 april 2019 - Nuenen
  • Audio Life - Show met Airtight, Devore Fidelity, X Odos en Furutech - vrijdag en zaterdag 12 en 13 april 2019 - Buren
  • Van Duppen - Showtime met AVM, Lumin en Martin Logan - donderdag 18 april 2019 - Venlo
  • Van Duppen - Showtime met AVM, Lumin en Martin Logan - zaterdag 20 april 2019 - Venlo

• Belhifi - Electrocompaniet meets Cube Audio - zaterdag 6 april 2019 - Meise - België
  • Poulissen - B&O weekend - zaterdag en zondag 6 en 7 april 2019 - Roermond