Jump to content

Workshop En High-End Forum Dag 2014: De Draaitafel En Haar Aandrijving Door Sonore Ac


Arden
 Share

Recommended Posts

Dat geldt voor mij ook. Ben trouwens goedgehumeurd. De commissie beeldkwaliteit vond mijn aanbouwplannen geweldig. Nu hopen dat de landschapsarchitect instemt met de bouwplannen (wat een land, het gaat om een kleine uitbouw).

 

Leuk dar Sander komt.

Link to comment
Share on other sites

Ha die Stef!

 

Jazeker, bij Roger om de hoek (waar we toen die phonotrappen hebben vergeleken), dus je weet het nog wel te vinden.

 

Aangaande de aanmeldingen, ik houd dat voorlopig in deze post bij ipv de openingspost, zodat die tijdens het verloop van het aanmelden onveranderd blijven.

 

Aldus de voorlopige aanmelders/deelnemers (42):

 

*Cock en Arnold van Sonore AC

 

*Leden van ACL (werkt Sodejuu aan)/AOB (werkt Hans nu aan): laten we het voor nu even op 20 houden

 

*Leden van het H-E forum (vooralsnog 21):

-Audiofreak

-Arden

-Glenn H

-Sodejuu

-ReneN

-Ivan10

-Pjotr27

-Kappa7 (aangemeld via ander draadje)

-SOTA Jerry (aangemeld via ander draadje)

-Stefk (ovb)

-Wol

-Hans van Liempd

-Chris van Liempd

-Carl

-AUDIO21

-KT88

-Chansig

-Ruud

-Hans Tuppe (aangemeld via webmaster)

-Pjotr

-Herman + 1 (aangemeld via Arden)

-de 2 broertjes (weet iedereen denk wel wie dat zijn, aangemeld via Arden)

 

KT 88 en Gruiter komen ook. Ze rijden met mij mee. Eten ook mee.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

@ Audiofreak: Bijgewerkt!

 

Nog even aangaande die bijdrage, ik blijf er bij dat het vrijwillig moet zijn. Er komen namelijk niet alleen maar H-E forum leden. Als de leden dan wel verplicht zouden bijdragen, en de anderen niet heb ik daar ook geen goed gevoel bij. Laten we het gewoon bij die pot houden, daarna zien we het wel.

Link to comment
Share on other sites

Als Carl zo vriendelijk wil zijn om even langs Leiden te rijden :-)

Jij en auto's? Veels te gevaarlijk:

 

 

Ja leuk we maken er gewoon een auto-rant topic van :D Maar het is wel een feit dat bestuurders van die kleine autootjes zich het agressiefst gedragen. Het is licht en accelereert lekker en klein en propt dus zo lekker in ieder klein gaatje. Zou het een soort van Calimero effect zijn? Je hebt een punt Roger: Bij aanschaf zou het rijbewijs ingenomen moeten worden :lol:

 

En hoe verhoudt zich dat nu tot audio touwtjes? Ook een soort van Calimero effect? 'Tis dat er geen bewijs van audiofiel zijn is wat je af kunt nemen... Iedere gek mag een audioset besturen :lol: Nou ja, het is wel een troost dat daarbij geen 600 doden per jaar vallen zoals in het verkeer.

Wel oppassen. Mijn specialiteit is wel gevaarlijk bij ondoordacht gebruik.

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Tja, ik hoop nu maar dat Ove heelhuids is thuisgekomen. Vooralsnog heb ik niks engs om mee te nemen, behalve een klep die ik soms niet kan houden.

 

Dus niets staat Carl in de weg. Een klein stukkie om is het maar.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb op de clubavond gisteravond de leden van AOB uitgenodigd. Nu maar kijken wie er komen.

Op zo'n korte termijn zijn er vaak al andere plannen gemaakt, maar er komen er in ieder geval twee. Omdat de avond gisteravond niet erg druk bezocht is, hem ik nog een mailtje naar alle leden gstuurd. Hopelijk reageren nog wat mensen.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb op de clubavond gisteravond de leden van AOB uitgenodigd. Nu maar kijken wie er komen.

Op zo'n korte termijn zijn er vaak al andere plannen gemaakt, maar er komen er in ieder geval twee. Omdat de avond gisteravond niet erg druk bezocht is, hem ik nog een mailtje naar alle leden gstuurd. Hopelijk reageren nog wat mensen.

Ehhh... komen er geen mensen genoeg dan, straks moeten we uitwijken naar de Jaarbeurs :D Met teveel mensen wordt zoiets ook niet meer leuk.

 

Dacht dat het een High-End Forum Dag werd met een aantal gasten van de Limburgse audioclub?

Link to comment
Share on other sites

Hans van Liempd, on 19 Sept 2014 - 09:19 AM, said:Hans van Liempd, on 19 Sept 2014 - 09:19 AM, said:

Ik heb op de clubavond gisteravond de leden van AOB uitgenodigd. Nu maar kijken wie er komen.

Op zo'n korte termijn zijn er vaak al andere plannen gemaakt, maar er komen er in ieder geval twee. Omdat de avond gisteravond niet erg druk bezocht is, hem ik nog een mailtje naar alle leden gstuurd. Hopelijk reageren nog wat mensen.

 Ik heb er geen problemen mee. Het enige wat ik wel even mee wil geven is dat het eten naderhand voor een gelimiteerd aantal personen is. We zitten nu op 17 en dat is al een behoorlijk aantal. Ik heb voor 15 personen gereserveerd (stand dinsdag was 13). Een paar konden er dan nog wel bij volgens de uitbater, dus het houdt nu niet meer over. De zaak is nl niet zo groot en op een zaterdag is het er druk.

Link to comment
Share on other sites

Marco had me al op de hoogte gesteld dat jij de leden van AOB zou vragen. Ik heb er deze week nog 3 ACL leden bij gekregen, waarvan er 1 mee gaat eten.

Wat de catering overdag betreft, heb ik voor 31 personen belegde broodjes en vlaai besteld. Dat was voldoende. Misschien dat ik er nog iets bij kan regelen indien nodig. Laat het me aub vanavond weten.

 

BTW, voor zij die dus niet mee kunnen gaan eten, op de zelfde straat van de demolocatie is een cafetaria waar je geweldige hamburgers kunt krijgen voor €3,75. Van de plaat, echt rundvleesgehakt (dus geen platte frikandel), met diverse opmaak. Rick (smul)Paap, komt regelmatig bij mij op bezoek alleen al voor die burgers

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ff voor de goede orde, zoiets al dit opzetten kost iets meer moeite als rechtuit. Ook Cock en Arnold hebben er een hoop werk van gemaakt om hier een leuke en interessante dag van te maken, er komt ook een iets meer als klein setje te staan. Als we dit nu oor een beperkte groep gaan doen, krijg je na afloop weer de verzoeken of dit ook elders nog een keer gedaan kan worden. Gezien alle benodigde voorbereidingen doen we het dan liever 1 x goed ipv 2 of 3 x half. De zaal is trouwens ook behoorlijk aan de maat, ben je met een mannetje of 20 in zo'n ruimte voelt het ook allemaal zo net niet.

 

Kortom: Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Dat parkeren dan misschien een logistiek iets gaat worden, dat zie ik dan maar als een luxe probleem!

 

Wj hebben in ieder geval de wagens geladen, vertrekken met een goed uur, we hebben er zin an...

Link to comment
Share on other sites

Parkeren kan in de parkeervakken voor de zaak, de parkeerplaats voor de voormalige kerk (ca 50m er vandaan) en die in een zijstraat. Echter, als iedereen apart met de auto komt, zullen sommigen wel een stukje verder moeten lopen.

Dit geeft Google Streetview (let niet op de bouwpuin, want die is inmiddels opgeruimd):

https://www.google.nl/maps/@51.2102345,6.0031,3a,90y,294.21h,82.09t/data=!3m4!1e1!3m2!1sBYRu2zWcED8jzq_AyQofPA!2e0!6m1!1e1

Als je in streetview gaat "lopen", kom je nog een aantal parkeerplaatsen tegen. In de richting van de overweg liggen er nog een aantal aan de linkerkant (https://www.google.nl/maps/@51.2097395,6.003675,3a,75y,102.29h,68.76t/data=!3m4!1e1!3m2!1skcGMHFAiU563x1GQ-8RGPw!2e0)

en in de andere richting kun je links af en daar liggen ook nog parkeervakken (https://www.google.nl/maps/@51.210501,6.0027904,3a,75y,248.83h,68.53t/data=!3m4!1e1!3m2!1sR9eu4J08Q2RHVR1xV_eXWA!2e0)

Link to comment
Share on other sites

BTW, voor zij die dus niet mee kunnen gaan eten, op de zelfde straat van de demolocatie is een cafetaria waar je geweldige hamburgers kunt krijgen voor €3,75. Van de plaat, echt rundvleesgehakt (dus geen platte frikandel), met diverse opmaak. Rick (smul)Paap, komt regelmatig bij mij op bezoek alleen al voor die burgers

 

Qua kosten-alternatief klinkt me dat zeer prettig in de oren.

Gesteld dat ik mee-eet, als ik na afloop erg moe ben en er gaat iemand mijn kant uit dan zou het kunnen dat ik na afloop van de meeting meteen naar huis ga.

Kan ik nu nog niet zeggen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...