Jump to content

Workshop En High-End Forum Dag 2014: De Draaitafel En Haar Aandrijving Door Sonore Ac


Arden
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Ik neem aan dat er mensen zijn die niet met een lege maag naar huis willen na de workshop en nog ergens iets willen gaan eten. Vorige keer zijn we naar Eetcafé De Mert in Swalmen gegaan en volgens mij was dat goed bevallen. Dat kan natuurlijk weer geregeld worden. De kosten zijn voor eigen rekening. Als je het een goed idee vindt, meld je dan aan bij mij via PM of email, zodat ik weet voor hoeveel personen ik moet reserveren.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tnx Roger maar het is momenteel zo instabiel allemaal (zowel ikzelf als meiske) dat er zelfs op de dag zelf nog niets van te zeggen valt.

Zo morgen ook weer een totaal ongepland ziekenhuisbezoek wat ook nog wel eens in een opname kan uitmonden, net als 2 keer in de afgelopen tijd.

Was van mijn stokje gegaan, 5 minuten weg en er is nog steeds geen verklaring voor.

 

Ook meiske gaat niet lekker, die moet morgen toevallig ook dus we kunnen samen een ambulance delen ;)

 

Daarbij: als ze wel thuis is heb ik de zorgtaak en die is momenteel de klok rond dus helaas kan ik geen afspraken (meer) maken.

Link to comment
Share on other sites

Tnx people, maar ook dan wordt het lastig.

Ik kan gewoon niet thuis weg zonder eerst adequate hulp te hebben geregeld voor het meiske en dat kan lang niet altijd.

Ze heeft nu 24/7 de klok rond hulp nodig.

 

Daarbij is mijn eigen gezondheid ook weer flink achteruit geboerd.

Link to comment
Share on other sites

Ook ik zal deze dag aan me voorbij moeten laten gaan, een goede vriend wordt namelijk die dag 50 jaar en dat is voor mij belangrijker.

En ja, dat stond al wat langer vast zouden jullie kunnen zeggen maar ik realiseerde het me vandaag pas nadat ik een wederzijdse vriend aan de lijn had.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik neem aan dat er mensen zijn die niet met een lege maag naar huis willen na de workshop en nog ergens iets willen gaan eten. Vorige keer zijn we naar Eetcafé De Mert in Swalmen gegaan en volgens mij was dat goed bevallen. Dat kan natuurlijk weer geregeld worden. De kosten zijn voor eigen rekening. Als je het een goed idee vindt, meld je dan aan bij mij via PM of email, zodat ik weet voor hoeveel personen ik moet reserveren.

 

 

SHOP OMHOOG!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...