Jump to content

Hebben Jullie Al Een Cable Cooker?


Recommended Posts

Op internet schrijft iemand dat hij bijna per uur de vooruitgang hoorde. Hij schrijft hier ook wel eens. Ik kan geen oordeel geven, want ik weet het niet.

Ik weet het ook niet, ik heb al mijn kabels al een hele tijd.

Ik wil wel graag weten of er meetbaar iets veranderd, gewoon een logische verklaring. En ik ben ook benieuwd of een ingespeelde kabel de eigenschappen weer verliest als hij niet gebruikt wordt, helemaal van de set afgekoppeld. Ik heb mijn speakerkabels pas ingekort. ben benieuwd of het resterende deel over een half jaar anders klinkt dan de nu gebruikte stukken. Ik maak ze dan wel op dezelfde lengte. ga het nu in mijn agenda zetten.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat meen ik serieus. Dat is eigen ervaring, als ik flink met kabels in de weer ben geweest, klinken ze daarna fantastisch (mindset, weet-je-wel), maar na een weekje niet meer.

Dus doe het nu, en doe over een half jaar die test, dan heb je een eerlijker vergelijk.

Link to comment
Share on other sites

Er waren ook van die inbrand CD's te koop. Ik weet niet of die dingen er nog steeds zijn. En die werken erg simpel... na die hoop herrie geniet je n.l. van alle muziek. 

 

:)

:D  

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat meen ik serieus. Dat is eigen ervaring, als ik flink met kabels in de weer ben geweest, klinken ze daarna fantastisch (mindset, weet-je-wel), maar na een weekje niet meer.

Dus doe het nu, en doe over een half jaar die test, dan heb je een eerlijker vergelijk.

Okee, ik ga de kabels inkorten en over een half jaar vergelijken. Als je wilt mag je dan bij de test meeluisteren.( Alle geïnteresseerden welkom.)

Link to comment
Share on other sites

De goedkoopste is om kabels een tijdje onder stroom te zetten. Liefst tussen een apparaat wat veel stroom verbruikt. Het is een oude tweak die veel resultaten oplevert. Wel voorzichtig want het blijft elektriciteit.

Link to comment
Share on other sites

De goedkoopste is om kabels een tijdje onder stroom te zetten. Liefst tussen een apparaat wat veel stroom verbruikt. Het is een oude tweak die veel resultaten oplevert. Wel voorzichtig want het blijft elektriciteit.

Ook goede resultaten Carl? ;)

Link to comment
Share on other sites

JD zie ik er wel toe in staat. Maar het is natuurlijk maar een geintje. Overigens zijn mijn stroomkabels van Russ Andrews gemaakt van gevlochten speakerkabel van Kimber met een extra afscherming. Ik geloof zelf wel in gevlochten kabels.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...