Jump to content
High-End Forums
SMarcel

Set Van Marcel.

Recommended Posts

Hallo Forummers,

Tijdje niet actief geweest op het forum, maar er was ook niet veel nieuws te melden.

Je hoeft ook niet altijd wat nieuws te melden of iets zinnigs te vertellen, doe ik hier ook niet :D

Waar dienen die 2 kleine zwarte speakertjes voor in het meubel...

Dubbele centerspeaker voor surround ?

dan haal ik mijn post met mogelijke info maar ook weg :)

Edited by Duck-Twacy

Maar dan ben je ook gelijk een deel van je hobby kwijt. Ik vind de communicatie met gelijkgestemden en het uitwisselen van ervaringen toch wel erg belangrijk. Wanneer er langer contact is, weet je vaak ook waar de anderen wonen. Daar komt bij dat ik in mijn grote audiofiele vrienden- en kennissenkring geen gevallen heb meegemaakt. Iemand hier op het forum wel?.

Maar dan ben je ook gelijk een deel van je hobby kwijt. Ik vind de communicatie met gelijkgestemden en het uitwisselen van ervaringen toch wel erg belangrijk. Wanneer er langer contact is, weet je vaak ook waar de anderen wonen. Daar komt bij dat ik in mijn grote audiofiele vrienden- en kennissenkring geen gevallen heb meegemaakt. Iemand hier op het forum wel?.

Cock misschien?

Groet,

Leobus

On 19-3-2016 at 7:27 PM, Hans van Liempd said:

Back in business

Edited by SMarcel

En v.w.b. de hobby, daar raak ik niks in kwijt, luister met heel veel plezier naar mijn eigen set en kan altijd nog naar beurzen of audiozaken om eens wat anders te horen dan wat ik zelf heb. 

Groeten,

Marcel

Desnoods ga je bij een audioclub.

Ik vind het ook een beetje overdreven.

Grote systemen van zolder sjouwen is niet iets wat je zo maar even doet.

Daarnaast is de afzetmarkt niet zo heel Erg groot. Een dief heeft liever een led tv of iPhone om dat dit makkelijker is kwijt te raken en meer oplevert.

Hallo Forummers,

Morgen gaan wij (mijn vriendin en ik) eens kijken en weer luisteren naar de Roksan Kandy K2 en als dat allemaal bevalt, dan gaat deze mee naar huis.

Het is de bedoeling dat deze de audiozolder gaat voorzien van mooi klinkende muziek.

Hiervoor gaat de Yamaha set het veld ruimen en zal dus binnen afzienbare tijd in de verkoop gaan op de diverse forums.

Als de Roksan inderdaad bij ons in huis staat, is mijn volgende doel de ProAc Studio 150 luidspreker. 

Zoals ik al eens eerder heb aangegeven, ik heb deze combinatie in werking gehoord/gezien en ik kan zeggen dat ik daar behoorlijk van onder de indruk was en dat heeft mij ook niet meer losgelaten.

Wordt vervolgd.

Groeten,
Marcel
Bewerk bericht

So, maar nu weten de criminelen dat er een Roksan Kandy K2 + notabene twee ProAc Studio 150 luidsprekers bij jou te halen zijn. Alleen even geduld hebben.:huh:

En jij probeert ze op een dwaalspoor te zetten door over defecte PC's en harde schijven te schrijven. Nu snap ik het.:P

18 hours ago, mumsoft said:

So, maar nu weten de criminelen dat er een Roksan Kandy K2 + notabene twee ProAc Studio 150 luidsprekers bij jou te halen zijn. Alleen even geduld hebben.:huh:

Ik doe nu hetzelfde, maar dan in Duitsland:ph34r:

Hallo forummers,

Afgelopen zaterdag, 10 maart 2018, naar AllVision te Woerden gereden om een  een schitterende Roksan Kandy K2 versterker op te halen welke daar als showroom model te koop stond.

Wij zijn uitermate vriendelijk ontvangen door de verkoper waarmee ik in een eerder stadium ook al contact had gehad m.b.t. deze versterker. De versterker stond reeds in een meubel en was ook al aangesloten maar nog niet aan gezet.

Na het voorstellen, hebben we de aandacht maar eens op de Roksan gevestigd en is deze aan gezet om ons te demonstreren wat deze kon middels de Roksan CD-speler en Lenco draaitafel en over Monitor Audio Bronze 5 luidsprekers. Deze versterker wordt als nieuw verkocht dus nog volledig garantie dus qua risico valt dat heel erg mee. 

Thuisgekomen meteen de versterker aangesloten en meteen kunnen genieten van de prestaties van de Roksan. Wat een versterker! Niet beter dan de Marantz PM KI-Pearl maar anders, meer puur, dynamisch en snel, gewoon een versterker met een eigen karakter met een giga bult vermogen.

Groeten,

Marcel

Edited by SMarcel