Jump to content

Akoestiekme(E)Ting Bij Jongensdroom.


Jongensdroom
 Share

Recommended Posts

Hans, is een diagonale opstelling iets voor jou?

 

Ook al eens geprobeerd. In de lengte werkt dat echt niet. Ik kreeg het tonaal niet kloppend.

Over dwars werkt wél, dat was n.l. de eerste dwarse opstelling. Ook al vanwege de deur waar ik nu een stukje voor zit. Maar dan wordt de afstand tot de speakers nóg kleiner. Ik ben nu erg tevreden.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Vanavond is het hier ook feest. Zoonlief is gisteren 22 geworden en vanavond komen een paar vrienden, kennissen en buitenlui.

 

Mijn platenspeler is in veiligheid gebracht. Weet iemand nog een leuk concert oid hier in de buurt?

 

De tijd dat we hier "petjesvolk" op de bank hadden zitten, is gelukkig al weer een tijdje achter ons. Zo hebben ze de foamranden van m'n Kappa 9'ns eens aan gort gedraaid (ze waren waarschijnlijk toch al niet al te best meer). Het verhaal was toen, dat er iemand met het achteruit schuiven van een stoel, de woofer geraakt had. 

 

:)

Link to comment
Share on other sites

De tijd dat we hier "petjesvolk" op de bank hadden zitten, is gelukkig al weer een tijdje achter ons. Zo hebben ze de foamranden van m'n Kappa 9'ns eens aan gort gedraaid (ze waren waarschijnlijk toch al niet al te best meer). Het verhaal was toen, dat er iemand met het achteruit schuiven van een stoel, de woofer geraakt had. 

 

:)

Petjesvolk? Geenszins. We komen net thuis, ze hebben met z'n vierentwintigen de boel opgeruimd en ze zijn net de deur uit om te gaan stappen. Ze hebben gedronken dus de auto's staan nog voor de deur. Deze lui weten zich prima te gedragen, daar kunnen veel volwassenen nog iets van leren.

 

De enige persoon die hier weleens in huis komt en die steevast een petje draagt is een hoogleraar uit Leiden.

Link to comment
Share on other sites

Vanavond is het hier ook feest. Zoonlief is gisteren 22 geworden en vanavond komen een paar vrienden, kennissen en buitenlui.

 

Mijn platenspeler is in veiligheid gebracht. Weet iemand nog een leuk concert oid hier in de buurt?

Zo leert de jeugd nooit hoe er mee om te gaan. 

Link to comment
Share on other sites

Zo leert de jeugd nooit hoe er mee om te gaan.

 

Ze weten hoe het werkt. Ik heb hun muziek niet op vinyl. Zijzelf overigens ook niet, ze hebben de hele avond Xite en Youtube aan gehad. De platenspeler moest even verhuizen omdat het met 24 man best vol is hier.
Link to comment
Share on other sites

r.a.v.o.n, on 30 Mar 2014 - 12:30 PM, said:

Ze weten hoe het werkt. Ik heb hun muziek niet op vinyl. Zijzelf overigens ook niet, ze hebben de hele avond Xite en Youtube aan gehad. De platenspeler moest even verhuizen omdat het met 24 man best vol is hier.

Ik was het :D vergeten. Afblijven van die mooie spullen! 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...