Jump to content

Discussie Topic Leden Review`s


kappa7
 Share

Recommended Posts

Wel ff leuk om te vermelden..

.

Na 1 week alleen met de Blumenhofers gespeeld te hebben en de Dynaudio's  ver aan de kant geschoven te hebben,

heb ik ze daarna beide samen opgesteld en beide aangesloten op de versterker  (A/B)

 

Waar ik een hekel aan heb, is om de haverklap A/B te schakelen, het moet immers wel leuk blijven en
lekker muziek genieten zijn.   Dus lekker een hele CD opzetten en lui achterover, kleine pauze tussendoor
met een glaasje prik en dan dezelfde CD herhalen via het andere luidsprekerpaar.

 

Bij bepaalde muzieksoorten moest ik nu in deze opstelling, soms wel hoe goed opletten welke speakerpaar er nu speelde :unsure:  

Ik mijn vrouw was regelmatig de draad kwijt.   Dit maar om ff aan te geven, dat de verschillen, niet groot zijn. 

Link to comment
Share on other sites

Live is het geluid een en al laag en midden. Sorry, ik heb niet zoveel postieve ervaringen. Met genoeg 'druk' dat dan weer wel ;-)

Versterkt geluid, ja. Het beste laag in een hifi set hoorde ik trouwens bij Audiopaul. Dat zat er alleen maar als het er echt was. Zelfs Ruud vond dat goed. Ik beweer dat bij veel LS het midlaag wat wordt opgepept ten op zichte van live.

Link to comment
Share on other sites

Kom op forumleden, kom uit de luie stoel vandaan ;)

 

Om dit forum wat meer leven in te blazen, zijn/worden er goede initiatieven ontwikkeld
en mooie spulletjes beschikbaar gesteld, om hier door ons zelf getest te kunnen worden.

 

Er hebben maar een handjevol leden een reactie gegeven, dit kan veel beter !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...