Jump to content

Analogue Extrema Continues: Dr. Feickert Analogue


Arden
 Share

Recommended Posts

Het zijn erg mooie en doordachte draaitafels, maar niet zo mooi als mijn Oracle natuurlijk. Het best klonk de Blackbird met een van de Hul Canary element erop. Maar ja waar ligt dat dan aan?

Link to comment
Share on other sites

hai Wol,

 

Ik bedoelde dat de Blackbird met de Canary beter klonk met een de Hul erop dan de duurdere Firebird met een Zyx element. Die Canary vond ik erg fraai.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Dat lijkt me an sich ook wel een logische Carl, de Blackbird had, buiten het plateau upgrade en de Ansus voetjes, een arm en element combinatie die hem nog behoorlijk prijziger maakte als de Firebird met arm element combinatie. Daarbij was de Firebird 1 dag oud en de Blackbird echt goed ingespeeld. De Blackbird speelde trouwens via de Phonomodule, dat moet je ook niet onderschatten. Daarbij vond je (en dat vind ik opvallend) diezelfde Canary in vorige settings vaak minder. Is dat nu een compliment aan de Blackbird, of ligt dat ergens anders aan?

Link to comment
Share on other sites

Fris mijn geheugen even op Marco, wanneer zou ik die Canary eerder gehoord moeten hebben? Rick heeft jaren geleden eens met een van den Hul op een Basis gedemonstreerd - erg scherp en hij herinnerde het zich zelfs nog. Misschien vandaar mijn terughoudendheid.

 

Dr Feickert had een zodanig duidelijk verhaal dat ik van mijn interview heb afgezien Wol. Wel nog even met hem gesproken en nog wat nadere uitleg gekregen. Ik kan daar wel iets leuks van brouwen als ik de geest krijg.

Link to comment
Share on other sites

Dr Feickert had een zodanig duidelijk verhaal dat ik van mijn interview heb afgezien Wol. Wel nog even met hem gesproken en nog wat nadere uitleg gekregen. Ik kan daar wel iets leuks van brouwen als ik de geest krijg.

 

Niet lullen maar poetsen dan. Kom op met dat verhaal... :D

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Fris mijn geheugen even op Marco, wanneer zou ik die Canary eerder gehoord moeten hebben? Rick heeft jaren geleden eens met een van den Hul op een Basis gedemonstreerd - erg scherp en hij herinnerde het zich zelfs nog. Misschien vandaar mijn terughoudendheid.

 

[...]

Ehhh, 2e X-fi in Utrecht, 1e X-fi in Veldhoven, HEAR phonotrappen vergelijk, er zullen zich vast nog meer situaties voor hebben gedaan, 9 van de 10 demo's die ik ergens doe zijn met dit aangepaste Canary element.
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Dat was ook met een Canary idd! Demo's in een ruimte van 160m2 en 1 van 450m2, wat een rampenplan was dat (wel veel lol gehad daar)!

 

Op de 2e X-fi in Utrecht speelden we trouwens met de arm van Kappa en de Canary er in, die vond je toen te veel ''upfront'' kan ik me herinneren.

Maakt verder ook niet zo veel uit, het blijven top-elementen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...