Ga naar inhoud

Foto

Reparatie, Wie Weet Een Goed Adres

• Please log in to reply
23 replies to this topic

#21 Kraus vonBentinck

Kraus vonBentinck

Junior Member

• Members
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 554 Posts:

Gepost 07 oktober 2016 - 20:30

Doen ze (allebei?) nog wat in de audio dan? Of alleen een beetje voor bekenden? Ik heb ooit mijn Electrocompaniet door ze laten repareren....

Tube Elysium is gestopt begreep ik van Ton. Heb het er niet zo uitgebreid over gehad. Gewoon ff gebeld met Ton en die riep 'kom maar'. Hij doet niets meer in de audio denk ik, maar hij kende mij en de versterker nog goed en dat zal het wel zijn. Ik ga er ook van uit dat hij eventuele reparaties aan door hem gebouwde apparatuur ook nog doet.

#22 RenÚN

RenÚN

Senior Member

• Members
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2808 Posts:

Gepost 08 oktober 2016 - 15:11

Ok├ę, thnx :) .

Audio-homepage:

[url=http://home.kpn.nl/r...nhuis/index.htm] Audiosite

#23 Groovy

Groovy

Senior Member

• Members
  • Pip Pip Pip Pip Pip
  • 2259 Posts:

Gepost 15 november 2016 - 11:52

Ik heb Jerry aan de lijn gehad,hij is nog te benaderen voor reparaties.

Het gaat dan om versterkers en voorversterkers ook buizen.

I love vintage.

#24 audiovorden

audiovorden

Member

• Members
  • Pip Pip Pip
  • 238 Posts:

Gepost 15 november 2016 - 12:05

Ik zoek in de omgeving van Arnhem iemand die verstand heeft van B&O apparatuur. Mijn oud-collega heeft een Beogram 2200 draaitafel gekocht om aan te kunnen sluiten op zijn Beocenter 9000 (op de phono-ingang). Maar aangesloten krijgt hij geen geluid uit de speakers. Aangesloten op de phono-ingang van een andere versterker speelt de Beogram wel (met verloopje van DIN -> tulp).

Wat ook nog speelt is dat het snoer van de Beogram is voorzien van een 5-pins DIN stekker en de ingang van het Beocenter een 7-pins DIN aansluiting is.

Wie kan hem helpen?