Jump to content

Music 2


carl
 Share

Recommended Posts

  • Members

Iemand dit draadje gelezen op het HT-forum?

 

KLIKKERDEKLIK

 

Gaat over een leuk boekje waarvan de titel voor zich spreekt. Ik heb er 35 van laten drukken met een Pluto Audio Jubileum hoofdstuk (oplage van slechts 35 stuks dus), er is er nog 1 over om hier weg te geven. Degene welke zich als eerste meldt via de PB krijgt hem van me toegestuurd!

Link to comment
Share on other sites

Iemand dit draadje gelezen op het HT-forum?

 

KLIKKERDEKLIK

 

Gaat over een leuk boekje waarvan de titel voor zich spreekt. Ik heb er 35 van laten drukken met een Pluto Audio Jubileum hoofdstuk (oplage van slechts 35 stuks dus), er is er nog 1 over om hier weg te geven. Degene welke zich als eerste meldt via de PB krijgt hem van me toegestuurd!

 

PM gestuurd....  ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik heb net het boek binnen.

Dank je wel, heb even vluchtig doorgenomen en gelijk schieten de tranen in m'n ogen.

Er staat nl. een foto in van het Styx-album Paradise Theater, de laser etch editie.

Ooit was ik de trotse eigenaar hiervan, tot een woningbrand alles wat ik had verwoeste.

Ook een mono-versie van Q65's Revolution.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • Members

Deze wil ik hier toch even delen! De Facebook link laat ik even voor wat het is (daar is al, heel ''gul'' vijftig hele euro's geboden), hier even de link op de site van de X-fi show...

 

bieden voor het goede doel

 

De eigen persberichten en de aankondiging op onze eigen site komt nog. In ieder geval, wie toevallig in was voor een nieuw element en zijn budget nog wat kan oprekken juist vanwege de gedachte erachter, flink bieden wordt zeer op prijs gesteld.

 

Het hele idee achter deze actie komt van AJ van den Hul zelf (wat jammer genoeg niet helemaal uit de berichtgeving blijkt), die mag ook best weer eens flink in het zonnetje worden gezet, doen we dat gewoon hier!

 

 

aj-vdh.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Hallo! K is 1000, niet? Nou begrijp ik die sneer van Marco naar dat bodje op faceboek pas.

Dan maar een minimum eerste bod afspreken lijkt me.

Dat eerste bod zal tijdens de show gaan plaatsvinden. Het wordt een Crimson met een houten body en gouden spoeltjes, de retailprijs hiervan is rond de 4.000 euro. We hebben besloten dat het ook minimaal 2.000 euro zal moeten opleveren, redden we dat niet, biedt ik dat in ieder geval zelf. Maar we gaan er van uit dat hier echt wel overheen geboden gaat worden, dit gaat niet alleen meer over audio!

 

 

PS, zie net dat dat bod netjes is verwijderd, dus mijn opmerking hier nu ook!

Link to comment
Share on other sites

Een schenking kan je aftrekken van de belasting Marco. Je moet de constructie iets aanpassen. Je doet een schenking en krijgt er een element bij cadeau. Ik denk dat je zo veel meer binnenhaalt. Oh nu krijg ik Onno op mijn dak want die vindt dat vast en zeker te kapitalistisch gedacht.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Ach, als iedereen nou gewoon de waarde van dat element doneert zonder eigenbelang komt het wel goed. Begin jaren '80 kwam ik voor mijn werk veel in het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam. Het werken met deze kinderen vergt erg sterk in je schoenen staan en erg veel geld. Echt grote bewondering voor verzorgenden en artsen daar. De levensverwachting van de meeste van deze kinderen is niet erg lang. Gun ze op deze manier ook een beetje meegenieten van zo.n v.d.Hull. Mooi initiatief Marco om op deze wijze het lot van deze kinderen onder de aandacht te brengen. Laat het vooral om het lot van die kinderen draaien en niet om belasting sukkigheden van een in deze context, luxe artikel.

Edited by Pjotr
Link to comment
Share on other sites

Sinds wanneer mag een organisator mee bieden ,waren die niet uitgesloten ?

Zie wetteksten 2016.

 

Mvg wol

En er moet een notaris bij de trekking zijn voor de rechtsgeldigheid enzovoort.

Wol, ik snap niet waar jij je druk over maakt. Het is een prachtig initiatief van deze beiden Heren.  

Daar zou de aandacht op moeten liggen en niet over wat wel en niet wetmatig mag.

Want als we dat erbij zouden halen, dan ....

 

@Marco, goed initiatief en zoals altijd zijn er weer mensen die weer iets te zeuren moeten hebben. Typisch Nederlands!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hoef ik weer niet te kiezen George er zijn zoveel leuke dingen.  Op zaterdag is er altijd een duurloop met mijn hardloopmaatjes van 15...21km. Eigenlijk is dat een beetje: "heilig"  Ik ga dus liever hardlopen.  :) 

 

Verder kan ik me de meeste spullen van Music 2 mij toch niet permitteren.  Dus als ik heen ga, is dat voornamelijk voor de mensen.

Voor mijn gevoel is het niet zo lang terug dat ik een aantal van jullie gezien en gesproken heb.  

 

Het pand waar o.a. Marco en Cock nu in zitten, ziet er prachtig uit op de foto's.  Gefeliciteerd daarmee.

Fijne dag verder   :)

Edited by Tubejack
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...