Jump to content
High-End Forums
Sign in to follow this  
Ivan10

Vlekken op LP's

Recommended Posts

Voor mij is een bekend voorbeeld van vlekken op een LP van tijdens het persproces Coldplay - A rush of blood to the head. Gehoormatig hebben ze geen invloed, maar lelijk is het wel. Ik kocht een exemplaar tijdens de jaarbeurs en ja, daar zaten ze ook weer op net zoals mijn eerste exemplaar. Echt weg krijg je ze niet met de Okki Nokki, maar het knapt er na een schoonmaakbeurt wel van op. Zijn er nog meer ervaringen met vlekken en wat voor soort dan?

De pati

Ik hoop deze week in ieder geval wat 'spuiten' te kopen, zo met een kleine waterfles doseren werkt niet echt.

Er zijn van die flesjes met dispenser te koop (dorstlessers van Extran of Gatorade oid) met een bidonsluiting. Die werken prima als dispenser. (een normale bidon voor op de fiets werkt ook ;) )

Extran.JPG

Ja, dat is wel de praktische tip van de week! Ik was al bij een drogist geweest voor een spuitfles, maar die hadden ze alleen voor eigen gebruik <_<

Gewoon een ziekenhuis binnenlopen en vragen aan een verpleegster (al dan niet vrouwelijk). Zo ben ik aan een hele collectie spuiten gekomen voor thuisgebruik (voor mijn zieke ex-partner). Ik heb er nog steeds een paar liggen. Misschien ook wel handig? Anders heb ik nog wel een leeg flesje met verstuiver van Philips LCD/Plasma reiniger. In het kader van de tip van de week, da's trouwens ook prima spul om bijv. een acryl platenspeler krasvrij mee schoon te krijgen!

41uuL4NfvdL._SL160_.jpg

Greetz,

Lestat

Gewoon een ziekenhuis binnenlopen en vragen aan een verpleegster (al dan niet vrouwelijk).

Da's nog eens een originele pick-up line :D

Alleen als je dan uitlegt waarvoor het is heb je grote kans dat ze "NERD-ALERT!!" slaat.. <_<:lol:

Bedankt RonK.! Had ik niet aangedacht... Een kleine slijptol. 't is eng, maar een optie.

nou, dan liever een gilette of cuttermesje. Ik heb wel geen ervaringen met dremeldingen maar ik vermoed dat je zo fijn stof gaat maken dat in de groeven kan dringen. Met een mesje snij je grotere stukken weg en die komen niet zo maar in de groeven te zitten... geen ervaring mee hoor, gewoon een bedenking

mvg RastaPhil