Jump to content

SET Versterker met Electrostaten


Dared
 Share

Recommended Posts

Ze noem(d)en het zelf Super Charger en de media ook, feitelijk een monoblock. De 300B zitten in de voortrap, de 845 was gekozen om het specifieke geluid. Dat is niet heel gebleven maar om A-B vergelijkingen te gaan doe NA aanschaf van het hele spul en er dan achter te komen dat het verschil groter is dan gewenst is niet echt wat ik wil. Diverse reviews van "deskundige beoordelers" wereldwijd deden me besluiten om er voor te gaan. De eerste kennismaking met "buizengeluid" jaren geleden was kippenvel, datzelfde komt niet meer, misschien teveel gehoord of te kritisch waarbij je aan het einde vergeet dat je naar de muziek moet luisteren en niet naar de onderdelen die het produceren. Ik ben tevreden met wat ik heb, bij aanschaf heb ik de 845 buizen rechtstreeks op de ESL's gehad maar door het gebrek aan power kwam dat niet uit de verf of niet voldoende om body te geven, zodoende.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Klopt ja, in dit/mijn geval de 550K versie die meer dan voldoende levert. Diverse reviews geven min of meer hetzelfde commentaar, van Nederland, UK tot aan Australie. En inderdaad ik gebruik ze als booster maar door de 2 verschillende aansluitmogelijkheden, RCA- of luidsprekeraansluiting, is het dus ook een "gewoon" monoblock.

Groet,

Ed

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...