Jump to content

Vanavond op TV ....


Erikatn
 Share

Recommended Posts

Die uitzending van Cuby and the Blizzards hadden wij ook al eens een keertje eerder gezien. Op zich een boeiend tijdsbeeld maar voor de 2e keer bekijken hoefde voor ons ook niet.

;)

Voor ons oudjes was het wel de eerste keer. Boeiend, maar v

Link to comment
Share on other sites

Die had ik al op dvd, toch nog leuk om met een half oog te kijken. Relatief weinig over het opnameproces deze keer en veel algemene bandhistorie. Toch blijven de Pistols indrukwekkend, wmb het meest energieke gedreven kwaaie album aller tijden :oB) Alsof er ineens een sneltrein je kamer inrijdt..

Link to comment
Share on other sites

Niemand naar het concert van depeche Mode gekeken op VT4? of kunnen jullie dat niet nemen in nederland?

 

volgende week is het iron Maiden Number of the beast in Classic albums

 

Bart, wa vinde van de 3 punkalbums (bands) die ik plaatste in de waar luisteren we naar?

Ik vind never mind geweldig maar de 1e Lurkers enzo ook hoor en Damned damned is zeer krachtig album met een minstens grote impact dan Never Mind

 

gr

stef

Link to comment
Share on other sites

Niemand naar het concert van depeche Mode gekeken op VT4? of kunnen jullie dat niet nemen in nederland?

gr

stef

Gemist... maar ook niet aangekondigd, toch, Stef?

Geloof overigens niet dat ik dat met Ziggo binnenkrijg.

 

M :ph34r: rc

Link to comment
Share on other sites

Niemand naar het concert van depeche Mode gekeken op VT4? of kunnen jullie dat niet nemen in nederland?

gr

stef

Gemist... maar ook niet aangekondigd, toch, Stef?

Geloof overigens niet dat ik dat met Ziggo binnenkrijg.

 

M :ph34r: rc

Geeft mijn Ziggo leverancier helaas ook niet door want had het graag willen zien. Hoop ze ooit nog een keer live te kunnen zien.

Link to comment
Share on other sites

Mijn excuses voor allen maar ik had het vergeten doorgeven HEAR ivm Depeche mode

 

Druk in het WE en maandag realiseerde ik mij dat ik het niet gepost had.

 

Bart ik mail je nog ivm punk :)

 

Gr

Stef

Link to comment
Share on other sites

Johnny Cash was TOP en Johnny Rotten is een geinponem.

 

En donderdagavond is er alweer een Classic Albums, nu over Paul Simon met het album Graceland. Om 23:35.

 

Kijken dus.

 

M :ph34r: rc

Dat moet wel weer een mooie uitzending worden.

Jammer dat ik weg ben morgenavond.

Link to comment
Share on other sites

Jammer dat ik weg ben morgenavond.

 

Leve de moderne techniek :rolleyes:;)

Vind jij een videorecorder zo modern dan? Die van mij heb ik nog met guldens (ja van die ouwerwetsche muntjes die we vgoegah hadduh) betaald. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jammer dat ik weg ben morgenavond.

 

Leve de moderne techniek :rolleyes:;)

Vind jij een videorecorder zo modern dan? Die van mij heb ik nog met guldens (ja van die ouwerwetsche muntjes die we vgoegah hadduh) betaald. :lol:

 

Ik ook hoor ;)

 

Kappa7's opmerking deed me denken aan de tijd dat gewone stervelingen geen video hadden, laat staan harddiskrecorders etc.

Link to comment
Share on other sites

Jammer dat ik weg ben morgenavond.

 

Leve de moderne techniek :rolleyes:;)

Vind jij een videorecorder zo modern dan? Die van mij heb ik nog met guldens (ja van die ouwerwetsche muntjes die we vgoegah hadduh) betaald. :lol:

 

Ik ook hoor ;)

 

Kappa7's opmerking deed me denken aan de tijd dat gewone stervelingen geen video hadden, laat staan harddiskrecorders etc.

Tja klopt ook wel een beetje ik heb hier nog wel een video staan maar 'tding staat niet aangesloten en banden heb ik ook niet meer.

Daarnaast moet ik me maar weer eens gaan verdiepen in de software die bij de TV kaard zit dan zou ik die kunnen gebruiken om de uitzending op te nemen maar dat is ook niet echt handig en betrouwbaar.

Ofterwijl ik zal hopelijk de herhaling wel eens zien langs komen als ik mazel heb.

 

 

Groetjes George

Link to comment
Share on other sites

Paul Simon heb ik niet helemaal gezien, maar toch nog genoeg van opgepikt.

Iets wat ik heel interessant vond was over de afrikaanse muzikanten en hoe ze in een groove heel subtiel dingen veranderen. "Waarom werken het eerste en derde couplet w

Link to comment
Share on other sites

Vanavond de man met de donkere stem: Leonard Cohen

 

gooie tip richard 2, zijn nummers werden mooi vertolkt door bijzondere artiesten.de tower song was wel grappig met u2.en een van mijn favoriete zangers antony was er ook bij. :rolleyes: en Rufus Wainwright.

 

gr henkes

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...