Jump to content

Vanavond op TV ....


Erikatn
 Share

Recommended Posts

Zo'n voetbalveld lijkt Nederland wel. :lol:

 

Inderdaad een uitstekende aflevering van Classic Albums, Jack.

Helder, eerlijk en bescheiden verwoord en gelardeeerd met prachtige beeden.

Mooi om terug te zien hoe verschillende en simpele (jatwerk!) uitgangspunten tot zo iets bijzonders en eigens kunnen leiden.

 

 

Ik ben mijn Doors CD's aan het afstoffen, al zeker een jaar niet gedraaid :unsure: ..... nummer 2 Soul Kitchen.... learn to forget :rolleyes:

Mooi om te zien, en te horen dat die opnames vaak in een keer goed waren ... en dat ze zo graag in the Wisky Bar wilden optreden.

De muziek "spat" nog steeds de kamer in :) Je hoort de opname ruimte op sommige nummers.

 

Ja, het was geweldig! Ik had op de middelbare school een Doors-periode, maar dat is gaandeweg weggezakt. Nu ik eens een goede blik in de keuken heb gehad zie ik in dat er toch heel veel te waarderen valt. Ik ben nooit verder gekomen dan Strange Days, maar als ik nog eens iets voor een leuke prijs tegen kom neem ik het zeker mee. Ik hoorde laatst nog L.A. woman op de radio, en ik vond het g

Link to comment
Share on other sites

AJAX is naar mijn mening een overschatte bijeengeraapte bende die niets meer met Amsterdam van doen heeft.

Oh maar iets dergelijks geldt toch voor alle clubs in het betaalde voetbal (op dat 'overschatte' na misschien)? Roda heeft wel eens alleen maar buitenlanders op het veld gehad. Bij PSV loopt ook een vreemdelingenlegioen op het veld en bij FC Twente lopen ook maar weinig echte Tukkers rond. Er speelt er 1 en die komt nota bene uit Almelo (= Heracles-territorium ;) ). De coach is geen Nederlander, maar een Engelsman en op het veld stonden gisteren een Servische Oostenrijker (Arnautovic), een Congolese Zwitser (N'Kufo), een Spaanse Deen (Perez, die stiekem eigenlijk Jensen heet :D ), een Ivoriaan (Tiot

Link to comment
Share on other sites

Zo'n voetbalveld lijkt Nederland wel. :lol:

 

Inderdaad een uitstekende aflevering van Classic Albums, Jack.

Helder, eerlijk en bescheiden verwoord en gelardeeerd met prachtige beeden.

Mooi om terug te zien hoe verschillende en simpele (jatwerk!) uitgangspunten tot zo iets bijzonders en eigens kunnen leiden.

 

 

Ik ben mijn Doors CD's aan het afstoffen, al zeker een jaar niet gedraaid :unsure: ..... nummer 2 Soul Kitchen.... learn to forget :rolleyes:

Mooi om te zien, en te horen dat die opnames vaak in een keer goed waren ... en dat ze zo graag in the Wisky Bar wilden optreden.

De muziek "spat" nog steeds de kamer in :) Je hoort de opname ruimte op sommige nummers.

 

Ja, het was geweldig! Ik had op de middelbare school een Doors-periode, maar dat is gaandeweg weggezakt. Nu ik eens een goede blik in de keuken heb gehad zie ik in dat er toch heel veel te waarderen valt. Ik ben nooit verder gekomen dan Strange Days, maar als ik nog eens iets voor een leuke prijs tegen kom neem ik het zeker mee. Ik hoorde laatst nog L.A. woman op de radio, en ik vond het g

Link to comment
Share on other sites

Classic Albums: the making of the Doors.

 

Vond het een erg goed programma :)

 

Bedankt voor de tip,

 

Jack

 

 

Genieten van het begin tot het einde :D .

 

Zie deze post nu pas ...

 

Zeg Kappa heb jij het toevallig niet opgenomen? of iemand anders

Zie bovenstaande post van mij

 

Gr

Stef

 

Nee helaas het was zeker de moeite waard.

Ik heb gewoon live gekeken.

Misschien iemand anders hear.

 

 

Wel had ik al voor pret gehad door eerst eens even een cd van de manne te luisteren voor dat ik de uitzending gezien had.

Het viel mij op hoe goed de plaasting was op de cd nu snap ik waar om alles is praktisch live op de plaat gezet.

 

Wat ik ook nog wel mooi vond nu het toch over de Doors gaat.

Ik ben ruim een jaar geleden naar Riders on the storm geweest in de HMH echt een goed conceert is dat geweest maar ik ben toen naast de mengtafel gaan staan om dat daar het beste geluid was.

Ik heb toen meteen een klijn blikje in de keuken van de doors gehad en het mooiste vond ik nog de geluids effecten van het nummer Riders on de storm, Het onweer kwam gewoon uit een Ipod :lol: dat had ik dus echt niet verwacht maar het klonk wel prima en daar ging het om.

 

Groetjes George

Link to comment
Share on other sites

Guest tubejack
Vanavond op TV geweest :D;)

 

Kyteman (Colin Benders) was vanavond in De Wereld Draait Door met zijn HipHop orkest. Zal morgen wel op uitzending gemist te zien zijn.

 

Geweldig, dat is muziek maken!

 

(beetje pathetisch).

 

vind ik persoonlijk meer in mijn lijn.

 

;)

 

Leuk Peter, ik vind die 1e mooier .... het getingel en die trompet .... geweldig.

Deze mensen kunnen muziek maken. :)

 

Over muziek gesproken ik ga morgenavond naar Paradiso naar Wouter Hamel

http://www.nufoto.nl/fotos/30923/wouter-ha...n-paradiso.html

 

Hij neemt ook wat vrienden mee :rolleyes: Weer eens wat anders als de TV :)

Link to comment
Share on other sites

Veel plezier Jack!

 

Ja, wat dat betreft mis ik Amsterdam wel, woonde 10 min. lopen/fietsen van Paradiso, de Melkweg, Bimhuis, Ysbreker, enz. vandaan. Als muziekliefhebber was het toch wel erg leuk om die gelegenheden als verlengstuk van je woonkamer te hebben.

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Zeg Kappa heb jij het toevallig niet opgenomen? of iemand anders

Zie bovenstaande post van mij

 

Gr

Stef

Stef, er wordt hier veel gepost, helaas ook over voetbal. Zul je dit wel over het hoofd gezien hebben.

We hebben net gekeken, en ja, hartstikke mooi, super, lekker te gek gaaf programma.

 

Ik wil het wel voor je op dvd zetten, stuur maar een mailtje of pb'tje.

En de aanschaf van een hd/dvd recorder kost tegenwoordig echt de kop niet.

 

M :ph34r: rc

Link to comment
Share on other sites

Zeg Kappa heb jij het toevallig niet opgenomen? of iemand anders

Zie bovenstaande post van mij

 

Gr

Stef

Stef, er wordt hier veel gepost, helaas ook over voetbal. Zul je dit wel over het hoofd gezien hebben.

We hebben net gekeken, en ja, hartstikke mooi, super, lekker te gek gaaf programma.

 

Ik wil het wel voor je op dvd zetten, stuur maar een mailtje of pb'tje.

En de aanschaf van een hd/dvd recorder kost tegenwoordig echt de kop niet.

 

M :ph34r: rc

Ja, dat was nog eens een uitzending ;) Bedankt nog voor de tip.

 

Er is op YouTube best veel van The Doors te vinden ..... Toetje:

 

The Doors - When The Music's Over

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Zeg Kappa heb jij het toevallig niet opgenomen? of iemand anders

Zie bovenstaande post van mij

 

Gr

Stef

Stef, er wordt hier veel gepost, helaas ook over voetbal. Zul je dit wel over het hoofd gezien hebben.

We hebben net gekeken, en ja, hartstikke mooi, super, lekker te gek gaaf programma.

 

Ik wil het wel voor je op dvd zetten, stuur maar een mailtje of pb'tje.

En de aanschaf van een hd/dvd recorder kost tegenwoordig echt de kop niet.

 

M :ph34r: rc

 

Hey Marc,

 

Te gek !!

Waarom ik iets over het hoofd zie, heeft soms te maken met het meermaals bekijken van de nieuwe berichten en als er ondertussen eentje bijkomt, tja dan gebeurt het dat ik bepaalde antwoorden niet meer zie ... heb niet steeds de tijd en behoefte + een mens kan het niet bijhouden, waar ik gebleven was ...

 

Echt heel sweet om dit te melden, ook in het AZ topic, anders wist ik het niet want ik kreeg het dus niet meer te zien.

 

DVD recorder i know i know :D

Nu al tanx Marc en ik stuur je een mailtje

 

Gr

Stef

Link to comment
Share on other sites

Zeg Kappa heb jij het toevallig niet opgenomen? of iemand anders

Zie bovenstaande post van mij

 

Gr

Stef

Stef, er wordt hier veel gepost, helaas ook over voetbal. Zul je dit wel over het hoofd gezien hebben.

We hebben net gekeken, en ja, hartstikke mooi, super, lekker te gek gaaf programma.

 

Ik wil het wel voor je op dvd zetten, stuur maar een mailtje of pb'tje.

En de aanschaf van een hd/dvd recorder kost tegenwoordig echt de kop niet.

 

M :ph34r: rc

 

Hey Marc,

 

Te gek !!

Waarom ik iets over het hoofd zie, heeft soms te maken met het meermaals bekijken van de nieuwe berichten en als er ondertussen eentje bijkomt, tja dan gebeurt het dat ik bepaalde antwoorden niet meer zie ... heb niet steeds de tijd en behoefte + een mens kan het niet bijhouden, waar ik gebleven was ...

 

Echt heel sweet om dit te melden, ook in het AZ topic, anders wist ik het niet want ik kreeg het dus niet meer te zien.

 

DVD recorder i know i know :D

Nu al tanx Marc en ik stuur je een mailtje

 

Gr

Stef

Ja Stef, klopt, wat die 'nieuwe' berichten betreft. Berichten missen is hear niet moeilijk, vooral als je niet geabonneerd bent op een topic, al wil dan ook de mail best wel eens uitblijven.

 

Ik maak wel een kopietje voor je, maar helaas, die van Elvis heb ik niet, en heeft iedereen Hear mogelijk gemist (ik hoor me graag tegenspreken!)

A.s. donderdag is er een aflevering over Jimmy Hendrix. Wil je die erbij?

Er gaat 2 uur standaard op een DVD, dus het kan wel.

 

M :ph34r: rc

Link to comment
Share on other sites

Jimi Hendrix wil ik meer dan absoluut Marc - Wil iendelijk eens meer weten over het fameuze Electric Ladyland

Sinds ik een redelijke DT heb + element en phono, kan ik Electric beter plaatsen ... Axis: Bols as love is mijn Jimi favorit

Echt heeeeel tof van je ... neem maar op

 

Gr

Stef

Link to comment
Share on other sites

Jimi Hendrix wil ik meer dan absoluut Marc - Wil iendelijk eens meer weten over het fameuze Electric Ladyland

Sinds ik een redelijke DT heb + element en phono, kan ik Electric beter plaatsen ... Axis: Bols as love is mijn Jimi favorit

Echt heeeeel tof van je ... neem maar op

 

Gr

Stef

Doe ik, maar stuur me nog eens een mailtje... Ik houd regelmatig drastisch opruiming in de binnenkomende mail, en als er iets van 'Hear' in staat gaat die op de recentste na de bittenbak in. Helaas zat die van jou daarbij.

Kun je me meteen je adres geven en dan kan ik bilateraal het financi

Link to comment
Share on other sites

Hoi Stef,

 

Het is uiteindelijk wel een heel triest verhaal hoor met die JH.

 

;)

 

Tell me more ...

 

gr

Stef

Het is bijna niet te vertellen, het is een hele geschiedenis die niet erg vrolijk was. Er was afgelopen jaar een goede documentaire bij meen ik VPRO of NPS over zijn leven. Misschien komt er in de making of Electric Ladyland iets van aan bod.

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Hoi Stef,

 

Het is uiteindelijk wel een heel triest verhaal hoor met die JH.

 

;)

 

Tell me more ...

 

gr

Stef

Het is bijna niet te vertellen, het is een hele geschiedenis die niet erg vrolijk was. Er was afgelopen jaar een goede documentaire bij meen ik VPRO of RVU over zijn leven. Misschien komt er in de making of Electric Ladyland iets van aan bod.

 

;)

 

Hey hey

 

Dacht dat je doelde op de LP en daar was ik dan nieuwsgierig naar ...

 

Geschiedenis van JH ken ik een beetje maar niet voldoende ... :);)

 

Ooit is er eens in Brussel (Schaarbeek) een JH tribute geweest

Ulrich Roth van de The Scorpions is toen komen meejammen

 

Gr

Stef

Link to comment
Share on other sites

Hoi Stef,

 

Het is uiteindelijk wel een heel triest verhaal hoor met die JH.

 

;)

 

Tell me more ...

 

gr

Stef

Het is bijna niet te vertellen, het is een hele geschiedenis die niet erg vrolijk was. Er was afgelopen jaar een goede documentaire bij meen ik VPRO of NPS over zijn leven. Misschien komt er in de making of Electric Ladyland iets van aan bod.

 

;)

 

:unsure: Oeh, mijn zus heeft die gezien en erover verteld. Zij wist verder weinig van JH, we hadden het erover en ze zei "wat is die ellendig aan zijn eind gekomen.." of iets van die strekking..

Link to comment
Share on other sites

:unsure: Oeh, mijn zus heeft die gezien en erover verteld. Zij wist verder weinig van JH, we hadden het erover en ze zei "wat is die ellendig aan zijn eind gekomen.." of iets van die strekking..

Zijn hele leven was eigenlijk ellende, uitgemolken door de platenbonzen enz. enz. Het enige wat ie had was de muziek en daar had ie veel van...

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...