The Koosjer connection

Weer een grote naar de eeuwige jam

644 posts in this topic

Cassettebandjes geïntroduceerd? Hoe dan ook, droevig bericht.

Wat was dan zijn bijdrage aan de muziek/audio-wereld?

O.a. de nieuwste beeld en geluid snufjes van de Firato.  Hij was b.v. de 1e die via het programma Hobby scope voorspelde dat muziek in de toekomst uit een chip zou komen.  Veel van zijn voorspellingen zijn trouwens uitgekomen.  Wonderlijk mens  :) 

En die voorspellingen waren ook wel erg voor de hand liggend. Veel er van lag er al (maar nog niet in de winkel) of bijna. En of ie van jammen hield weet ook niemand. Dus om hem nu naar de eeuwige jam te wensen? Eeuwige aardbeienjam misschien...? :rolleyes:

Ik vond en vind het een mooi mens, die zeker bijgedragen heeft in mijn interesse in audio/techniek en daarmee muziek  :) 

Toen Nederland nog in de ban was van de compact cassette en daarbij behorende Sony Walkman (jaren 70...80), had hij het al over chips.  

Pas in 2001 kwam de 1e iPod 

Nog een aardig stukje http://nos.nl/artikel/2169930-welkom-in-de-wondere-wereld-chriet-titulaer-kreeg-best-vaak-gelijk.html

Maar 73 geworden verdorie wat jong  :(  Ik ben 59.

Het zet me wel te denken. Hoe wil je zelf herdacht worden?. Wat wil je nog allemaal doen?. Gauw de soldeerbout aan.  :)

Edited by Tubejack

https://www.bol.com/nl/p/byblyven-met-de-nieuwe-media/1001004005158404/

https://www.bol.com/nl/p/huis-van-de-toekomst/1001004005155062/?country=BE&suggestionType=browse

Hij kampte al lang met zijn gezondheid (diabetes, herseninfarct).

Sterkte voor de nabestaanden (2 dochters lees ik)

Edited by Duck-Twacy

Das jong en triest

Edited by Duck-Twacy

Rip Gregg Allman

69, veels te jong

Edited by Duck-Twacy

Ow, the Allman Brothers band... Ik hoorde lang, lang geleden een vreselijk mooi nummertje op de radio, zo'n geweldig mooie melodie, alles klopte. Het was van een of andere ... Brothers band. Hoe het nummer heette wist ik ook al niet

Heb toen heel wat flutcd's ingeslagen, in de hoop het te vinden.

En, als het klopt, was het van de Allman Brothers.

R.I.P.

Helaas te vroeg.

Vin deze wel mooi (van T-Bone Walker)

of (van L.S)

Edited by Duck-Twacy

Zal vanavond eens luisteren op de pc. Vanmiddag Nabucco bekeken op de set, want straks naar de uitvoering ervan in de stadsgehoorzaal. Dan heb ik een beetje houvast.

Chester Bennington, de zanger van de Amerikaanse band Linkin Park, is op 41-jarige leeftijd overleden. Bronnen nabij de zanger melden dat hij om het leven is gekomen door zelfmoord. 

Mogelijk... Eerlijk gezegd doen beide namen me weinig muzikaal gezien. Lullig voor de nabestaanden etc. Maar in geen verhouding tot de dood van bv David Bowie

Ik baal er wel van zelfmoord. Onze emo zanger uit de jaren 1990. Vond het leuk dat ze weer tourde. Wist niet dat hij zo getroubleerd was. Schrijf je ook voor het AD of zo @Duck-Twacy lol :unsure::D

Ik as t op twitter,maar dt was een regeltje van nu.nl. Had t even tussen quuotes moeten zetten