Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...


Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Studios staan er kennelijk voor in de rij. Maar die hebben er natuurlijk geen verstand van.

Weet je Hans als jij zoiets aanschaft zegt me dat misschien iets. De meeste forumleden draaien echter niet met dat spul. We zijn allemaal gevoelig voor natuurlijkheid denk ik dan.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Weet je Hans als jij zoiets aanschaft zegt me dat misschien iets. De meeste forumleden draaien echter niet met dat spul. We zijn allemaal gevoelig voor natuurlijkheid denk ik dan.

Je moet het eerst maar eens in een goede ruimte beluisteren. Ik heb zelden zoiets natuurlijks gehoord.

Link to comment
Share on other sites

Bij mij is iemand platen komen kopen, na afloop even de Keffertjes laten horen (zonder subwoofers ) Hij was in de race voor een paar ķii's maar was zo overtuigd van de kwaliteiten van de LS50 dat hij zo gelijk gekocht heeft. Misschien als tussenoplossing maar toch.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de Kii's gehoord op een Naim versterker, niet slecht, zeker als je je richt op filmbeleving, maar muzikaal kan ik er nog wel het één en ander op aanmerken; heel steriel, geen details, moeizaam te horen verschillen tussen instrumenten etc. Opsitief vond ik de dynamiek (kracht en volume), en het midden gebied was goed verstaanbaar.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de Kii's gehoord op een Naim versterker, niet slecht, zeker als je je richt op filmbeleving, maar muzikaal kan ik er nog wel het één en ander op aanmerken; heel steriel, geen details, moeizaam te horen verschillen tussen instrumenten etc. Opsitief vond ik de dynamiek (kracht en volume), en het midden gebied was goed verstaanbaar.

Op een Naim versterker...? 

 

De Kii heeft ingebouwde versterkers en wordt digitaal van signaal voorzien.

Ik weet niet wat je dan gehoord hebt.??

Link to comment
Share on other sites

Hij komt, hij komt...

 

Mytek Brooklyn DAC has officially started shipping!

 

Dear Customer,

 

We are happy to announce, today we have started shipping the first mazing Brooklyn DACs to our first preorder customers.

Our factory is now assembling approx 10-15 units/per day and will be shipping them out at this pace.

Shipping will be conducted in the order the preorder was placed. Since the preorders started on Oct 5, 2015, the amount of additional wait will be proportional to when your order was placed.

Link to comment
Share on other sites

Op een Naim versterker...? 

 

De Kii heeft ingebouwde versterkers en wordt digitaal van signaal voorzien.

Ik weet niet wat je dan gehoord hebt.??

Ik weet het nagenoeg zeker, aangezien mij werdt verteld dat je, via deze Naim, ook je CD-speler, Blu-Ray/DVD of lp-speler op de Kii kon aansluiten. Het zou ook kunnen dat het geen versterker maar een ander apparaat van Naim was, maar via die weg werden de digitale geluiden, via Ipad, gedemonstreerd.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Dus als je iets niet kent, moet je je schamen. Goed om te weten...

Als je zo actief bent op audiofora en je kent dit album niet? Dan wel ja! Wordt op iedere audiobeurs grijs gedraaid, loopt iedereen altijd over te mopperen...

Link to comment
Share on other sites

Als je zo actief bent op audiofora en je kent dit album niet? Dan wel ja! Wordt op iedere audiobeurs grijs gedraaid, loopt iedereen altijd over te mopperen...

 

Tuurlijk, dat grijsdraaien is helemaal niet goed voor een LP! Dat je dat niet wist, tsk! ^_^

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...