Jump to content

Nieuwjaarsbijeenkomst bij Music 2


carl
 Share

Recommended Posts

High - End Forumdag 2017

 

Onderwerp: Tussenwielplatenspelers van toen en nu

 

Tijdstip: Zaterdag 14 januari om 11.00

 

Plaats: Music 2 audio import, Dwarskulk 1, Hoek van Holland

 

Deelnemers:

 

- Arden

 

- Cock

 

- Lars (via Cock)

 

- Jan Ostrom (onder voorbehoud van geen vertraging tijdens zijn vlucht)

 

- Carl (zonder eten)

 

- Schoonzoon Carl (zonder eten)

 

- Hans en Chris van Liempd

 

- Ivan ziek!

 

- Kappa

 

- Kraus

 

- Ove

 

- Pjotr (zonder eten)

 

- Ren?N

 

- Sodejuu

 

- Onno

 

- Mumsoft

 

- Hansko

 

- Mordante

 

- Duck-Twacy

 

- Bert (via de audioclub van Hans)

 

PS

 

-In totaal zijn dit 20 mensen en er is dus nog wat ruimte voor deelnemers. Ik heb wel begrepen dat enkele audiofiele vrienden van mij (waaronder de eigenaar van de 301) ook nog even snel langs willen schieten.

 

-Over lunch volgen nog nadere mededelingen.

Edited by Arden
Link to comment
Share on other sites

Zet mij ook maar op de lijst.

 

Hoek van Holland ligt nou eenmaal niet aan de andere kant van de wereld. We hebben in het verleden al verschillende bijeenkomsten in die regio gehad. Hellevoetsluis, Maassluis, Oud en nieuw Beijerland.

Edited by Hans van Liempd
Link to comment
Share on other sites

Tja, Hear feestjes waren tot nu toe altijd in verweggistan: Friesland, Limburg enz.

 

Zet mij ook maar op de lijst.

 

Hoek van Holland ligt nou eenmaal niet aan de andere kant van de wereld. We hebben in het verleden al verschillende bijeenkomsten in die regio gehad. Heerhugowaard, Maassluis, Oud en nieuw Beijerland.

 

Maassluis ok, maar Heerhugowaard, en ik neem aan Oud-Beijerland en Nieuw-Beijerland? Zow de regio Hoek van Holland is wel heel ruim van uit Brabants perspectief  :lol:

Edited by Pjotr
Link to comment
Share on other sites

Ik heb wel een themavoorstel. Marco importeert als enige veel topelementen en die hoor je zelden naast elkaar. Ik zou bijvoorbeeld wel eens een Koetsu tegenover een van den Hull willen horen van vergelijkbare prijs. Niet om de beste vast te stellen, maar om eens te horen of die Koetsus echt zo warm klinken of dat dit verleden tijd is wat Marco zegt. Als Marco dan nog een Miyabi of Zyx speelklaar heeft krijgen we een mooie indruk van zijn elementen. We kunnen Onno dan vragen of Puresound een verslag van de bevindingen maakt waardoor de elementen van Marco in de picture komen. Dus niet goed/beter/best maar meer iets van klankindrukken die door ons worden vastgesteld.

 

Ik maak het weekend even een lijstje van deelnemers en kijk naar een mooie datum.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Ik heb nog wel wat ideeen, een Idler vergelijk? Ik kan een hele fraaie Garrard 301 met Reed arm en vdH Crimson en een Reed Muse 3C met Reed arm en eenzelfde Crimson naast elkaar zetten, dan later op de dag een eerste try out met de Sonore draaitafel? Die zou rond die tijd ook in de afrondende fase moeten zijn...

 

Kosten voor koffie en koek en dergelijken hoeven jullie je niet druk over te maken. Misschien eeen kleine bijdrage voor Sodejuu zodat hij wat vlaaien mee kan nemen?

Link to comment
Share on other sites

Vind ik een leuk idee Marco. Eigenlijk is zo'n direct vergelijk nog nooit gedaan voor zover ik weet. Wat dat betreft valt ook te denken aan een direct vergelijk tussen massa loopwerken en afgeveerde loopwerken. Al weten velen daar al wel goed het verschil.

Link to comment
Share on other sites

Nee joh... Hellevoetsluis.

Ik weet nog dat wel bij Erik in Nieuw Beijerland waren en Kermit op moest schieten om het veer te halen. Anders moest hij ver omrijden.

 

En ik weet nog wel dat Kermit, Duck, Paul Jenner en ik regelmatig gezellig een hapje gingen eten in Schiedam. En later ook in Schevingen aan de haven of Indonesiër waar Zee ook bij was.

 

Maar je kunt het nazoeken: Spido heeft hier publiekelijk Kermit zijn adres gegevens op het forum geplempt om hem te treiteren. En omdat beheer daar destijds niets aan deed, besloot Kermit Hear gedag te zeggen. Moet dus nog wel ergens staan. Kermit is overigens rond die tijd wel verhuisd.

Edited by Pjotr
Link to comment
Share on other sites

En ik weet nog wel dat Kermit, Duck, Paul Jenner en ik regelmatig gezellig een hapje gingen eten in Schiedam. En later ook in Schevingen aan de haven of Indonesiër waar Zee ook bij was.

 

Maar je kunt het nazoeken: Spido heeft hier publiekelijk Kermit zijn adres gegevens op het forum geplempt om hem te treiteren. En omdat beheer daar destijds niets aan deed, besloot Kermit Hear gedag te zeggen. Moet dus nog wel ergens staan. Kermit is overigens rond die tijd wel verhuisd.

 

Om dat adres weer boven water te krijgen lukt niet. Maar dit wél.

 

Om te beginnen iets over de gastheer en gastvrouwe. Kermit en zijn vriendin Ingrid bewonen een ruim bemeten huis in een nieuwbouwwijk in Hellevoetsluis en zijn nog druk aan het klussen.  

Link to comment
Share on other sites

Ik vind dat ik het erg netjes heb gezegd Peter. Daarbij moet je het bij mij wel erg bont maken voordat ik iets negatiefs over mensen zeg.

Edited by carl
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...