Jump to content

Wat Zijn Je Nieuwe Audio Aanwinsten II....


Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Omdat het andere topic gesloten is, een gloedje nieuw..

 

!B-7(ldw!2k~$(KGrHqR,!j!EzNn!(0E)BM-Ek7)HIQ~~0_12.JPG

 

Met zo'n zwart rubber armbandje (power to the music, met dank aan Audio Experience) om de puck, met een klein stukje bij het apparaat bijgeleverde reflectiestrip werkt het al prima.

 

Het ding meet op 0,1 omw/min nauwkeurig. Prima geschikt om het toerental van de draaitafel met de motorsturing juist in te stellen.

 

En dat voor

Link to comment
Share on other sites

Sodejuu, dat zijn weer mooie touwkes.

 

Hier ook weer wat nieuwe touwkes, met wat verschillende stekkers om te experimenteren wat het beste matcht:

imgp1434a.jpg

Yarbo SP-7000PW:

20100822212821.jpg

 

Furutech, Balls, Wattgate en Dynavox stekkers in verschillende types en materialen:

imgp1435.jpg

 

Gaat ook geëxperimenteerd worden met en zonder verschillende sleeves en krimpkous.

Voorlopig dus wel weer wat te doen, naast het wassen en beluisteren van zo'n 350 LP's. :huh::lol:

Link to comment
Share on other sites

laatste kabel aanwinsten :

 

 

NBS Extrema III powercord

 

Ik ben wel benieuwd naar de NBS. Op mijn verlanglijstje staat een Oayide Tunami ter vervanging van de Kimber PK10 Gold. Mijn ervaring is dat deze wat "zwarter" klinkt en net nog wat meer druk geeft.

Link to comment
Share on other sites

Ik importeer ze zelf uit engeland en ben er dealer/imp van , verkoopprijzen staan op mijn site.

Dat is echt heel apart spul heel dynamisch en snel , veel detail, body en je hebt geen step up nodig , ik heb hem gelijk in die nagra via de mm lopen .

Ik draai niet meer met mc s op het ogenblik dus dat zegt wel wat, tenminste wel wat mijzelf betreft, een stap vooruit zo lijkt het en niet duur ook ook de retips zijn te betalen, in tegenstelling tot koetsu

 

gr hj

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nieuwe aanwinsten,

 

Nordost Reddawn speakerkabel en interlinks.

 

Ik ben nu echt om, MIT eruit(alleen nog de shotgun S1 tussen vv en ev) Reddawn erin,..... details en een stage, nooit eerder zo goed gehoord in mijn set., wat een super kabels zijn dit!

Link to comment
Share on other sites

Heb eindelijk een platenwasser gekocht

Het nieuwe ON-ding in witte uitvoering

 

Nog binnenhoezen bestellen :)

 

Onding... :o toch niet he.

Toevallig sprak ik Bolle Hans afgelopen week nog. Kennelijk is de nieuwe ON toch wel veel beter dan de eerste serie's.

 

Ik gebruik lang niet altijd nieuwe hoezen. Papieren hoezen slaan weinig stof op. Wanneer je binnenhoezen bestelt, zou ik je aanraden er te kiezen zonder plastic binnenkant. Mocht je plaat n.l. nog een beetje vochtig zijn, word het een enorme plakzooi.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...